Gå til innhold

Er peniser ekle?

Gjest anonym

Er peniser ekle?  

1 stemme

1. 1. Er peniser ekle?

• Ja, peniser er ekle
      5
    • Nei, de er ikke ekle
      29
    • Jeg elsker peniser!
      32

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

8) Jeg synes peniser er veldig, veldig fine... Kan ikke huske å ha tenkt de er stygge, men du skal ikke se bort fra at jeg tenkte det før jeg visste så mye om hva de skulle og kunne brukes til. Kanskje du bare ikke er klar for det enda? Ikke noen vits å gjøre noe du ikke har lyst til, og du synes er ekkelt... Ta det med ro, og gled deg til du er klar, da er det veldig fint. Og som Embla sa, ikke fokuser for mye på det, fokuser på gutten den sitter på, så skal du se det blir fantastisk flott etterhvert...

Klem Glammy :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisen min er vakrest i hele verden, skal jeg si deg! :sjarmor:

Perfekt form, størrelse og med en fin bue.... i tillegg er den festet på meg, og gir meg mye glede! :sjarmor:

Så det at peniser er stygge..... nei, den må du lenger ut på landet med! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Penisen min er vakrest i hele verden, skal jeg si deg! :sjarmor:

Perfekt form, størrelse og med en fin bue.... i tillegg er den festet på meg, og gir meg mye glede! :sjarmor:

Så det at peniser er stygge..... nei, den må du lenger ut på landet med! :wink:

Hehehe Bue pikk :P Skyter sperm piler eller? :lol:

Du finner sikkert en du liker, hvis du havner i senga med noen kan du jo bare tenke deg at det er en strap-on til du blir normal penis elskende jente. Hvis du ikke har no leketøy så kjøp deg det så blir du tilvennt følelsen av noe inni deg og sånnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Aderthiel

For å svare på spørsmålet:

Nei, jeg syns ikke peniser er ekle. Ikke syns jeg de er stygge heller, som en del syns. Tvertimot er jeg fascinert av menns kropper, også peniser, og det har ofte gitt meg inspirasjon til å lage bilder/tegninger. Jeg syns hele mannskroppen er vakker. Nå har jeg også en like stor fascinasjon for kvinnekroppen, men det er en annen sak.

Jeg tror ikke du er seksuelt moden ennå. Bare ta det med ro og la tiden jobbe for deg. Som andre har sagt, ikke tenk så mye på den, men fokuser på gutten som eier den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...