Gå til innhold

Er peniser ekle?

Er peniser ekle?  

1 stemme

1. 1. Er peniser ekle?

• Ja, peniser er ekle
      5
    • Nei, de er ikke ekle
      29
    • Jeg elsker peniser!
      32

Fremhevede innlegg

Gjest Annelise
Skrevet

Jeg er ei jente på 18 år, men jeg synes peniser er ekle. De tenner meg ikke, og når jeg er med gutter vil jeg helst unngå å ta på dem. Noen gutter mener da at jeg kanskje er lesbe, men jeg tror ikke det selv. Man kan vel være heterofil selvom man ikke tennes av den der dumme staken?

Er det noen andre som har det slik? Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er ei jente på 18 år, men jeg synes peniser er ekle. De tenner meg ikke, og når jeg er med gutter vil jeg helst unngå å ta på dem. Noen gutter mener da at jeg kanskje er lesbe, men jeg tror ikke det selv. Man kan vel være heterofil selvom man ikke tennes av den der dumme staken?

skal du dø som gammel jomfru?
Gjest Fuglehue
Skrevet

jeg syntes det - før jeg mistet jomfrudommen, de ser kaskje litt rare ut, men har du tenkt på åssen "lefsa" vår ser ut for dem? Nei peniser erpene og kule eller noe i den dur, og de gir oss masse fint i hverdagen.

Skrevet

Hva tenner du på da? Det synes jeg du skal tenke på - og ikke overfokusere på om peniser er ekle eller ikke.

Det er heller ikke så viktig å sette seg selv - eller andre - i bås, når man er ung og kanksje ikke har fått utforsket så mye.

Hadde du derimot vært 32 år og hatt tre samboere og utallige andre guttekjærester, ville jeg nok bedt deg tenke deg om det kanskje ikke var gutter eller menn du skulle ha.

men du skal slappe av - og ta ting som det kommer naturlig.

Men penisen er mannens kjønnsorgan og skal du være med gutter og menn, må du nok forholde deg til den i hvert fall.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi får håpe for din skyld at dette er noe du vokser av deg etter hvert. Hvis du er heterofil, kommer du nok til å ha store problemer med å holde typen(e) din(e) lykkelig(e) hvis du ikke en gang vil ta på "den dumme staken".. Bare å kalle den noe sånt vitner jo om en ikke helt utviklet "seksuell intelligens" hvis det er noe som heter det.. Kanskje du skulle ventet litt med alt dette?

Som gutt håper jeg at det ikke er kjempevanlig.. Jeg skjønner ikke helt hvordan du forestiller deg at et tilfredstillende sexliv for begge parter skal være. Hvis du ikke vil ha noe med penisen å gjøre, blir det vel litt skjeiv fordeling? Beklager hvis jeg virker streng, synes du det er ekkelt så synes du det er ekkelt.. Følte bare behov for å gi deg litt gutte-perspektiv på denne saken.

Gutt på 23 (litt streng i dag, men stort sett veldig snill)

Skrevet

Jeg tror også at du kommer til å forandre syn på peniser med tiden.

Selv synes jeg peniser er koselige dyr!! :blunke:

Skrevet

Synes det er bedre enn å omtale den som en utvekst, i hvert fall!

Skrevet

Har fjernet et innlegg med irrelevant innhod. Hold dere til saken, vær så snill.

Tusenfryd - moderator

Skrevet

Da har du et stort problem hvis du har tenkt å bli sammen med en gutt.

Jeg kunne aldri blitt sammen med en jente som synes at peniser er ekle.

Eller jeg kunne godt blitt sammen med henne, men hvis hun etter langt tid med prøving forsatt hadde synes at peniser vært ekle så hadde jeg ikke klart å være sammen med henne.

Skrevet

Jeg syns ikke man kan snakke om peniser i generell forstand. For: er du forelsket i penisen (eller i mannen den sitter på) er den deilig, vakker og flott, men er du ikke spes glad i mannen den sitter på, kan den være alt fra flott til ekkel. Alt etter omstendighetene! :wink:

Skrevet

Selv synes jeg peniser er koselige dyr!!  :blunke:

Hehe denne var litt søt... :wink:

Jeg synes peniser er interessante. De er så små og myke og hjelpeløse, og ligger liksom slapp og uskyldig og venter på å få litt oppmerksomhet og berøring. Og da - når man har kost litt - eller bare berørt og ertet litt kan de plutselig på svært kort tid bli lange og harde - men fremdeles myke å ta på.

jeg synes ikke de er ekle lenger. Jeg syntes det før - men øvelse gjør mester.

MEN - det må ikke lukte vondt. Jeg er var for lukter. Og jeg har nok ennå ikke nok trening til at jeg greier f.eks å suge om det lukter vont. Håper dette kommer seg med tiden ... :wink: Renslighet er viktig.

Men nei - de er ikke ekle syne jeg :wink:

Skrevet
Jeg syns ikke man kan snakke om peniser i generell forstand. For: er du forelsket i penisen (eller i mannen den sitter på) er den deilig, vakker og flott, men er du ikke spes glad i mannen den sitter på, kan den være alt fra flott til ekkel. Alt etter omstendighetene! :wink:

:enig:

Og så må den være ren og pen og lukte godt!

Skrevet

Da jeg var 15 og urørt fikk jeg sjokk over hvor ekkel og klissete en penis var. Jeg klarte ikke ta på den, og gjorde det heller ikke.

Men et halvt år senere da jeg fikk min første kjæreste og hadde sex for første gang. Da synes jeg ikke den var noe ekkel noe mer. Ble rett og slett forundret over hvordan noe jeg mente var så ekkelt, kunne være så deilig å ta på, se på og suge.

Mulig det vil endre seg for deg også med tiden?

Skrevet

synes det er artig å leke med dem jeg..... hehe..... :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Skrevet

Peniser er jo ikke ekle!

Bortsett fra når de er 80 år og ikke vasket siden i fjor en gang! :kvalm:

Digger penisen til samboeren min den kan jeg leke med, suge på og ri på.

Koirt sagt jeg elsker den. :hjerter:

Skrevet

"Min" er i alle fall fasinerende, vakker og flott!

Ville overhodet ikke ha vært foruten! :sjarmor:

Skrevet

Da jeg var en ung gutt på 18, synes jeg ikke jentenes edle deler var spesielt innbydende med utseende smak og lukt! Men det har endret seg i årene som har gått!

De beste nytelsene i livet er faktisk slikt som tar litt tid og tilvenning for å lære å sette pris på...... :blunke:

Skrevet

Jeg har altdig likt peniser hva vist ikke det fanntes noen peniser hva skulle vi jenter gjøre da . nei jeg synes de er pene gode å kose med , kan ikke skjønne at de er stygge jeg da . :D

Skrevet
De beste nytelsene i livet er faktisk slikt som tar litt tid og tilvenning for å lære å sette pris på...... :blunke:

:enig: som lutefisk og opera!

Skrevet

Som en ung kvinne en gang sa: Peniser er kjekke å ha, men særlig estetisk vakre er de ikke. :hoho:

Tror du vil komme til å forandre mening om peniser i fremtiden.

Selv synes jeg "luren" til Saeriamannen er fin å ha. :sjarmor:

Uansett. Det er jo faktisk menn som har vaginafobi. :o Kanskje det er er noe som heter penisfobi også? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...