Gå til innhold

Naken og intim barbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hva foretrekker dere jenter og sove i om natten?,naken, med pysj eller andre ting? Sover dere nakne selv med små barn i huset?

Er brasiliansk voksing så utbredt som media skal ha det til blant dere jenter,

eller har dere en annen oppfatning?.

Hva er mest vanlig og fjerne alt, stripe eller trekant?andre ting?

Liker dere at gutten også er barbert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover naken m barn i huset, 2 og 6 år, gutter

Friserer av og til

Liker menn både med og uten hår

Skrevet

Hei hva foretrekker dere jenter og sove i om natten?,naken, med pysj eller andre ting? Sover dere nakne selv med små barn i huset?

Er brasiliansk voksing så utbredt som media skal ha det til blant dere jenter,

eller har dere en annen oppfatning?.

Hva er mest vanlig og fjerne alt, stripe eller trekant?andre ting?

Liker dere at gutten også er barbert?

Siden jeg er 20 år og fremdeles bor hjemme :fnise: er det med småbarn i huset ikke relativt for meg :fnise:

Men foretrekker å sove kun med undertøy på. Ikke BH, det er altfor irriterende. Om vinteren kan jeg kanskje strekke meg til en svær t-skjorte eller noe, men det er bare fordi jeg er veldig frysen av meg :sovne:

Brasiliansk voksing er ganske vanlig ja, men har inntrykk av at de fleste jenter friserer håret nedentil selv. Kanskje ty til voking i løpet av sommermånedene når bikini er tingen :biggrin:

Selv synes jeg jungel nedentil er fryktelig turn-off, både på han og henne. Er sikkert mange menn der ute som synes den naturlige looken på en jente er fint og flott, men jeg takler det ikke :sjenert:

Skrevet

Hverken meg eller han har noe hår der nede, men jeg bruker barberhøvel istedet for voks. Voks er dyrt og det må vokse ut litt før man tar det (takler ikke!!).

Vi har ikke barn, men vi sover naken selv hvis vi passer barn da, er jo bare å slenge på noe.

Skrevet

Sover alltid naken. Partner er barbert etter min smak og jeg etter hans. Og en liten kortstusset ruter av hår gjør seg pent på venusberget synes jeg. :)

Skrevet

Han sover alltid naken, jeg sover med hipster og blondenattkjole. Jeg shaver alt, tør ikke å vokse :fnise:

Skrevet

Jeg sover naken selv med tenåringer i huset. Har alltid gjort det.

Jeg barberer alt eller nesten alt, etter ønske fra sengepartner

Skrevet

Sover alltid nakne begge to. I sengen vår er det forbudt med klær. To tennåringer, men hvem bryr seg? Han er barbert med unntak av litt hår på over penis. Jeg er glattbarbert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...