Gjest Elise222 Skrevet 28. november 2003 #1 Skrevet 28. november 2003 Hei alle sammen, Har et spørsmål jeg lurer på...ville dere vært gift med en mann som hadde 5 barn sammen med en annen??? Takker for alle som gidder svare...
Gjest Madam Felle Skrevet 28. november 2003 #2 Skrevet 28. november 2003 Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg, men på den andre siden hadde vi da hatt 8 barn tilsammen Jeg vet rett og slett ikke om jeg hadde brukt noe særlig tid på å finne ut om følelsene mine var sterke nok til å takle dette. men på den andre siden hadde jeg blitt hodestupt forelsket hadde jeg sikkert ikke brydd meg Ikke lett gitt å tenke seg inn i den situasjonen. Vil da spørre hvor lenge dere har vært kjærester? hva føler du selv, for det er det som er det viktigste? Ikke hva vi mener
Gjest care Skrevet 29. november 2003 #4 Skrevet 29. november 2003 høres ikke ut som du har havnet i en lett situasjon. Tror det bare er du som kan finne ut av dette. Men, jeg ville ikke nølt å droppet han hvis han har 5 forskjellige unger med 5 forskjellige damer....eller noe i den duren
punkyB Skrevet 29. november 2003 #5 Skrevet 29. november 2003 Det som er viktigst er jo hvor glad du er i vedkommende !! Men jeg ser mange fallgruber - har han disse 5 bana med 5 forskjellige så virker han å ikke være helt stabil når det gjelder forhold har han disse 5 bana med flere forskjellige så blir det mange mødre å forholde seg til har han samvær med alle 5 så blir det jo praktiske problemer og MYE jobb han har kanskje ikke lyst på flere barn - da er det jo best at du ikke har det heller
Gjest Hilde K S Skrevet 29. november 2003 #6 Skrevet 29. november 2003 I det han hadde sagt "jeg har fem barn" tror jeg nok alle mine gryende følelser hadde vært dalende.
Gjest agurk Skrevet 29. november 2003 #7 Skrevet 29. november 2003 hadde han hatt fem barn med ett kvinnfolk hadde det ikke hatt noe å si.. da blir det ikke så praktisk vanskelig med helger å sånn. måtte hatt stor plass da..
Lenemor Skrevet 29. november 2003 #8 Skrevet 29. november 2003 Samboer har 3 barn fra før og det er 9 års forskjell på oss. Gud så redd jeg var da jeg fikk vite det. Nå er det gått 4 1/2 år og jeg elsker den mannen over allt! Har et godt forhold til barna hans! Så prøv! :kgsmil: Det er ikke så farlig som det kan virke.
Gjest Poirot Skrevet 29. november 2003 #9 Skrevet 29. november 2003 Ikke hvis det betyr at han ikke vil ha fler, og det ønsker jeg....
Midnattsol Skrevet 29. november 2003 #10 Skrevet 29. november 2003 I det han hadde sagt "jeg har fem barn" tror jeg nok alle mine gryende følelser hadde vært dalende. Mine også.
Musemor Skrevet 1. desember 2003 #11 Skrevet 1. desember 2003 Ikke hvis det betyr at han ikke vil ha fler, og det ønsker jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå