Gå til innhold

Kan jeg få ha deg helt for meg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sex med en mann nå i noen mnd. Han sa fra helt i starten at han ikke var interessert i noe forhold, noe jeg jo har forholdt meg til siden. Jeg liker han jo, men har foreløpig hatt god kontroll på følelsene mine og hva jeg driver med. Har holdt god avstand utenom de gangene vi møtes, og det er som regel han som kontakter meg. Føler det er tryggest for meg selv på den måten. :sjenert: I det siste har vi møttes ca 1 gang i uka, noe som jo har vært både morro og hyggelig.

Når jeg var hos han i helga ble han liggende å kose med ansiktet og håret mitt, og plutselig utbryter han: Du... kan jeg få ha deg helt for meg selv? Og jeg ble litt overasket. Vi har aldri pratet om noen av oss evt har sex med andre, ingen av oss har noengang spurt. Men jeg sa jo da, at det ikke var noen andre i bildet for meg akkurat nå. Kan det tenkes at mannen har begynt å bry seg om meg? jeg vet jeg ikke får vite fasiten om jeg ikke spør han, men det syntes jeg er litt for skummelt foreløpig. :rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ntåååå.... han virker som han er in løøøøv... Hva svarte du da? Tror jeg ville svart " Det er greit for meg, men da må jeg få ha deg for meg selv også"

Skrevet

Jeg fikk ikke summa meg til å si noe annet enn at det ikke var noen andre i bildet. :sjenert: Som sagt blei jeg litt overaska over spørsmålet. Han har aldri hatt noe forhold, og jeg er sikker på at han mente det han sa i begynnelsen. Derfor er jeg litt tilbakeholden med å tro at han endrer på det med det første. Han har blitt mer kosete etterhvert og har begynt å ta litt kontakt utenom besøk. Men det kan jo like gjerne være fordi han er blitt konfortabel med meg, siden jeg ikke maser og styrer. Får vel bare vente å se hva som skjer. Uff.. skal jaggu ikke være lett. Hehe. Men jeg vil iallefall ikke tråkke i det med begge bena før jeg har litt mer å gå på. Til det er jeg for skeptisk.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Menn har som instinkt til å "protect" territoriumet sitt.

Enten liker han deg som mer enn bare en f-friend, eller så vil han bare ha deg for ham selv. At han ikke liker tanken på å dele "kosedokka" si med noen andre.

• Liker 2
Skrevet

Menn har som instinkt til å "protect" territoriumet sitt.

Enten liker han deg som mer enn bare en f-friend, eller så vil han bare ha deg for ham selv. At han ikke liker tanken på å dele "kosedokka" si med noen andre.

Revir kalles det.

Så mannen bryr seg nok mest om seg selv. Veldig uvanlig gitt hehe

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...