Avalon Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Noen her som har prøvd Wen, eller har tanker rundt det? Blir alltid så nysgjerrig på sånne ting, men er det verdt å prøve? 1
Sunnshine Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Noen her som har prøvd Wen, eller har tanker rundt det? Blir alltid så nysgjerrig på sånne ting, men er det verdt å prøve? Dette lurer jeg også på! reklamen på tv lover så mye bra, men virker det??
sequin Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 jeg lurer også på dette! har lest masse om det på nettet og sett videoer på youtube, det vriker jo bra! Utenom at det er maaange som har blitt "svindlet" av det stedet de har kjøpt Wen fra.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Syns dere ikke det virker litt rart med et produkt som erstatter shampoo, balsam, kur, dyprens og hva det nå var med like mange produkter? Og som sier at disse er veldig mye bedre enn vanlige shampoo, og at jo mer produkt man bruker, jo bedre? En rask titt på mengdeanbefalingene får en jo til å tenke at en flaske ikke akkurat varer lenge... Syns hele hjemmesiden deres virker litt rar jeg, men jeg har jo ikke prøvd produktene, lurte egentlig bare på hvorfor dere ser på disse som så mye bedre enn produktene dere bruker idag? *nysgjerrig*
sequin Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Syns dere ikke det virker litt rart med et produkt som erstatter shampoo, balsam, kur, dyprens og hva det nå var med like mange produkter? Og som sier at disse er veldig mye bedre enn vanlige shampoo, og at jo mer produkt man bruker, jo bedre? En rask titt på mengdeanbefalingene får en jo til å tenke at en flaske ikke akkurat varer lenge... Syns hele hjemmesiden deres virker litt rar jeg, men jeg har jo ikke prøvd produktene, lurte egentlig bare på hvorfor dere ser på disse som så mye bedre enn produktene dere bruker idag? *nysgjerrig* På en måte så syns jeg ikke det virker rart, da mange får mye bedre og finere hår ved kun å vaske håret med eddikvann. Ser for meg at Wen blir noe ala det samme, bare med naturlige ingredienser som gir et ekstra puff Ja, det med "jo mer du bruker jo bedre blir det" virker ganske teit...
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 På en måte så syns jeg ikke det virker rart, da mange får mye bedre og finere hår ved kun å vaske håret med eddikvann. Ser for meg at Wen blir noe ala det samme, bare med naturlige ingredienser som gir et ekstra puff Ja, det med "jo mer du bruker jo bedre blir det" virker ganske teit... Joda, du har helt rett i det, men jeg syns likevel at hele Wen-konseptet er litt merkelig. At de har naturlige ingredienser er jo vel og bra, men hvorfor blir andre tilsvarende produkter som regel markedsført med at man ikke trenger bruke så mye produkt, ettersom ingrediensene er så gode, mens her er ingrediensene så gode at man ikke kan bruke for mye, og derfor bør pøse på? Det jeg tenker angående mengdeanbefalingene er at dette blir jo veldig dyre produkter i lengden. Men jeg har som sagt ikke prøvd produktene da... Leste bare på hjemmesiden fordi jeg akkurat som dere ble veldig intressert etter å ha sett på infomercial'en på tv3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Husk at naturlig betyr ikke nødvendigvis bra Dette høres ut som et oppdrag for folka på "ingen liker å bli lurt" (søk på facebook). Du får poste og høre om de kan sjekke det ut. Mange med peiling der. Kjipt å bruke masse penger på noe dritt!
Sunnshine Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Syns dere ikke det virker litt rart med et produkt som erstatter shampoo, balsam, kur, dyprens og hva det nå var med like mange produkter? Og som sier at disse er veldig mye bedre enn vanlige shampoo, og at jo mer produkt man bruker, jo bedre? En rask titt på mengdeanbefalingene får en jo til å tenke at en flaske ikke akkurat varer lenge... Syns hele hjemmesiden deres virker litt rar jeg, men jeg har jo ikke prøvd produktene, lurte egentlig bare på hvorfor dere ser på disse som så mye bedre enn produktene dere bruker idag? *nysgjerrig* Jo, det virker rart med et produkt som erstatter alt dette, og det er derfor jeg er nysgjerring.. også litt reklame-påvirket da selvfølgelig
Sunnshine Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 Hvis man kjøper fra hjemmesidene deres, får man automatisk en ny forsendelse etter ca. 3 månder.. litt usikker på dette finner jeg på å kjøpe Wen, så blir det fra ebay mange som selger der også
Djungelvrål Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Synes produktet ser balsamlignende ut og innbiller meg at man får altfor glatt og mykt hår av det. En annen ting er den skuespilleren som kommer inn og som liksom har vasket håret med vanlig sjampo, man ser tydelig at håret er tupert for å se brusete og matt ut. Man ser også tydelig at de har brukt x antall stylingprodukter og har frisert håret etter alle kunstens regler etter hun liksom KUN skal ha brukt Wen. Jeg tror ikke en meter på det!
Gjest Lottiplott Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 [...] den skuespilleren som kommer inn og som liksom har vasket håret med vanlig sjampo, man ser tydelig at håret er tupert for å se brusete og matt ut. Man ser også tydelig at de har brukt x antall stylingprodukter og har frisert håret etter alle kunstens regler etter hun liksom KUN skal ha brukt Wen. Jeg tror ikke en meter på det! Helt enig. Det er bare dårlig reklame for å få lettlurte mennesker til å bli avhengige, siden man skal bruke såå mye. Nå vet ikke jeg hvilken frisør Alyssa Milano har vært hos, men selv jeg som er student har aldri opplevd å se sånn ut selv etter frisørbesøk på budsjett. Wen må være søppel fra ende til annen.
Gjest kml Skrevet 20. oktober 2011 #12 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg leste denne tråden for noen dager siden, før jeg mottok min wen - jeg ble helt trollbundet av reklamen, fordi jeg er sånn jente som aldri blir fornøyd med håret. Så jeg startet med å tenke at denne var drittdårlig. Men jeg må bare si at jeg elsker den ! Mange pump? = tull. Jeg brukte tre pump på hele håret - vasket det som om det var en helt vanlig shampo. Og håret mitt kjentes lettere ut i dusjen allerede. Så etter dusjen gjorde jeg ingenting med det annet enn hårtørker og jeg ble skikkelig overrasket over hvor glatt og glansfullt og mykt håret mitt så ut i speilet. Prøvde også den stylingcremen som følger med, og den er også kjempegod, så skjønner ikke hva alle klager om..
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #13 Skrevet 20. oktober 2011 Det vi klager om er at ifølge deres egne nettsider sier de at man skal bruke så mye som mulig for best resultat, og mer enn gjerne daglig.
-littleme- Skrevet 21. oktober 2011 #14 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har hørt (egentlig lest) flere steder at håret fort blir fett, selv om man bruker det lenge. Og også at det ikke er på langt nær så bra som det virker, men at mange er betalt for å fremstille det som bra. Men det er bare hva jeg har hørt...
Lillemeg25 Skrevet 31. oktober 2011 #15 Skrevet 31. oktober 2011 Den reklamen blir for dum. Man ser jo lang vei at på før bildet så har de tupert håret for at det skal se fælt ut og på etter bildet tviler jeg sterkt på at de kun har brukt Wen i håret. De har jo stylet henne skikkelig opp. Jeg får ogå en sånn balsam følelse over Wen. Tror ikke jeg gidder å bruke penger på det nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå