Gjest Chica Skrevet 23. desember 2003 #41 Skrevet 23. desember 2003 Kom på en ting, ville nok betalt ned studielånet mitt før jeg gikk løs på boliglånet, har bare 40000, så det ville blitt litt nedbetaling på boliglånet også!
momo Skrevet 26. desember 2003 #42 Skrevet 26. desember 2003 Jeg ville betalt forbrukslånet og billånet vårt også hadde vi tatt oss en skikkelig ferie, reist et fantastisk sted. :D :D
Gjest Nicoline Skrevet 27. desember 2003 #43 Skrevet 27. desember 2003 Natursteinmur i hagen, satt noen tusen inn på sparekontoen min - resten hadde jeg delt på sønnene mine
Alvilde Skrevet 4. januar 2004 #44 Skrevet 4. januar 2004 50 000 inn på sønnens sparekonto, kjøpt meg bærbar pc og gitt mannen samme sum til noe han vil ha, og resten hadde gått til innskudd i nytt hus vi planlegger. Nedbetaling av gjeld får komme etterhvert... Er litt overrasket over at så mange av dere prioriterer Lånekassen forran et vanlig lån. Studielån er et gunstig lån, tross alt. Gode forsikringer og ordninger hvis noe skulle skje.... Men gjeld er nå en gang gjeld...
Gjest Chica Skrevet 5. januar 2004 #45 Skrevet 5. januar 2004 Grunnen til at jeg prioriterer studielånet før huslånet, er at jeg gjorde den tabben å binde renta på 5,9%...
Gjest Starya Skrevet 5. januar 2004 #46 Skrevet 5. januar 2004 Jeg ville tatt lappen, og satt av endel til å kjøpe møbler til jeg får en større leilighet. Også hadde jeg fått meg ny pc og latt ungen arve den gamle.
Gjest Brunhilde Skrevet 5. januar 2004 #47 Skrevet 5. januar 2004 Bygd ut kjøkken og bad, samt laget meg vaskerom! Kanskje litt til overs? Neppe, men i tilfelle ville de gått til møbler, spesielt nye senger både til 13 åringen og meg!
Saeria Skrevet 5. januar 2004 #48 Skrevet 5. januar 2004 Levert de til lånekassen og geipet til dem ..........Mrs.H har stort studielån Det ville jeg og gjort siden jeg har litt gjeld der, og jeg holder på å gjøre den større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå