Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville kjøpt kjempefine julegaver til vennene/familien min.

Ellers, så ville pengene kommet godt med for en ellers så fattig student. Jeg hadde nok satt inn store deler av pengene på sparekontoen, og så betalt ned deler av studielånet like etter jeg var ferdig, slik at jeg slapp å betale renter av dem.

*fornuftig*

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville...

... unnet meg et dyrere bryllup enn jeg egentlig hadde tenkt til.

...Og en flott bryllupsreise. Kanskje til Maldivene, Seychellene eller Mauritius...

Skrevet

Satt pengene på konto i banken og brukt dem til å betale avdragene til Lånekassen. Ville ikke brukt alle til å betale ned lånet med en gang - det lønner seg skattemessig å ha litt lån.

Og kanskje 10.000 til shopping? :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, nå er jeg så heldig at jeg har 150 000kr. og vel så det på konto.:D

De skal gå til ny bolig og en opperasjon. Orker ikke å stå i kø i lang tid til offentlig sykehus.

Elise

Skrevet

Kjøpt ny seng og gitt litt til broren min :D

Resten hadde jeg investert, eller satt i banken.

Skrevet

REISE, REISE, REISE :D

og shoppe på reisen :blunke:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

100.000 til boligsparing og resten til shopping og ferie for meg og en jeg er glad i :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Investert i behandlingen til min hjerneskadde sønn på 3 år !

Gjest Brunhilde
Skrevet
pusset opp badet og kjøkkenet! :D

Her også - og det er hardt tiltrengt,spesielt badet...Kanskje jeg må sjekke extrakupongen fra i går :blunke:

Skrevet

Da ville jeg brukt dem på leilighet! Min kjære og jeg har akkurat vært i banken for å få lån, men vi fikk det bare hvis vi kunne betale inn 100.000,- nå , eller 10% av lånesummen, og 100.000.- har vi ikke bare "slengende" rundt et sted. :-?

Skrevet

Det hadde vel akkurat holdt til nytt kjøkken på hytta det :)

Hvis ikke banken hadde villet hatt litt av det da..

Skrevet

Fikk lån alikevel, vi! :D Så nå blir det leilighet på oss! Whoohooo! :hoppe:

Skrevet

gitt 50.000 til hvert av barna mine og satt resten på høyrentekonto!

Gjest Ulogget Meta
Skrevet

Har nettopp brukt de på tomtekjøp.. Hadde jeg hatt 150 000 kr til ville jeg brukt de på huset vi skal bygge oppå den tomten :)

Skrevet

Jeg har 150.000.- , og de står på bok. Regner med at de blir til innskudd på vårt nye hjem, når vi en gang selger vår nåværende leilighet og kjøper noe større.

Gjest lekebøll
Skrevet

Kjøpt en fin gave til søs, siden den jeg hadde kjøpt er stjålet (!) og jeg må forte meg å kjøpe et-eller-annet i dag. :(

Skrevet

30000 hadde gått til BSU til sambo og meg 1. januar, resten hadde gått til nedbetaling av lånet vårt. Prioriterer å betale ned mye nå som renta er så lav!

Skrevet

Betalt ned gjelda mi først ( den er ikke så stor, men den ligger der likefullt som en svulst :o ) og så kjøpt meg en billig bil + tatt lappen.

Hadde satt resten inn på konto ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...