Gjest Lottiplott Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Jeg kjøpte LG Optimus One P500 i går, og sliter med å koble meg til nettet på skolen. Nettet hjemme gikk helt fint, men jeg kommer ikke på nett her. Hjelp, noen?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Det er fordi nettet til skolen krever identifikasjon.F.eks bibliotek osv skal jo bare være til for studenter ++. Sitter man på skolen med tråda nett så er man allerede en del av nettverket , men hvis man skal bruke trådløs nettverk så må man som regel ha en VPN oppkobling eller passord.
Gjest Lottiplott Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Jeg prøvde å legge inn påloggingsinfo under "Identitet" og "passord" i "endre nettverk"-menyen. Likevel går det ikke :-/ Jeg bruker samme påloggingsinfo som når jeg er her med laptopen, og det går som regel bra.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 De fleste skoler har en slags it-helpdesk der du kan ta med deg duppedittene dine så kan du jo spørre der om du trenger noe mer. Kanskje du kan se om de har en slik der? De var veldig behjelpelige på slikt der jeg studerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå