sillysmoop Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 (endret) Noen som vet om brudesalonger som fører dette merket?? Leter og leter, men finner ikke ut noe....:/ Endret 6. september 2011 av sillysmoop
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Google er en flott ting. http://www.justinalexanderbridal.com/find-a-store.php?cb_storecountry=Norway&cb_storepost=Postal+Code+or+City&distance=&collection=&Srchbtn=Submit 1
FruN Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Har du mulighet til å dra til Lillestrøm, vil jeg anbefale det. Kun dårlig erfaring med Brudesuiten Fru Larsen.
sillysmoop Skrevet 6. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2011 Navnet på salongen i Lillestrøm da?
sillysmoop Skrevet 6. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2011 Finner ingenting på brudehusetlillestrom.no....? Noen som har vært der??
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #8 Skrevet 7. september 2011 Jeg har også falt helt for Justin Alexander, men fant ingen butikker som førte merket.. Jeg sjekket også den på lillestrøm, men virker som den er nedlagt. Vurderte å dra til Danmark for å se der, tror de har flere alternativer der, eller når jeg drar til Dubai.. De kjolene er så utrolig flotte, har bare hengt meg helt opp i å finne en sånn lykke til med kjoleshopppingen si gjerne i fra hvis du finner noen i Norge
FruN Skrevet 7. september 2011 #9 Skrevet 7. september 2011 Søkte opp Lillestrøm-butikken, og virker som den har flytta... Men nettsida er nede...
lilleGrethe Skrevet 8. september 2011 #10 Skrevet 8. september 2011 Jeg vil bare si jeg var veldig fornøyd med min JA-kjole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå