Gjest Fuglehue Skrevet 28. november 2003 #1 Skrevet 28. november 2003 åssen skal jeg få mine øyne til å krympe? jeg har ikke akkurat fiskeøyne men jeg føler de er litt store og alle jeg kjenner har så fine smale japseøyne som jeg også vil ha, er det noe sminketips for dette? ikke japse, bare smale... sånn gjør jeg nå: tynn svart flytene eyeliner på øyelokk der ved vippene og svak mørk eyeliner blyant under, avogtil noe rødt men veldig lite og diskret men jeg føer meg som en stirredama, så kanskje dere vet åssen jeg kan få avlange bananøyne?
Lillebi Skrevet 29. november 2003 #2 Skrevet 29. november 2003 Jeg sminker meg på omtrent samme måte for å fremheve mine store øyne... Men du bør vel dra streken litt utover øyekrokene ytterst med flytende eyeliner - og bruke det både oppe og nede? Jeg kan ikke forstå at du vil ha slike "japseøyne" jeg da..., men det er jo godt vi ikke er like alle sammen...
Gjest Fuglehue Skrevet 29. november 2003 #3 Skrevet 29. november 2003 nja for jeg føler jeg ike har noe skille mellom øyne og fjes, bare store ekle øyne
Tusseline Skrevet 29. november 2003 #4 Skrevet 29. november 2003 En eyeliner-strek på våtkanten skal gjøre susen. Det som også kan være stilig er en ~ fra øyekanten og opp, nærmest en "cat-look". Men du, husk; store øyne er kjempeflott. Men, dersom du skal stå på ditt, vær oppservant på at for mye stæsj er mindre pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå