AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg booket hotell en helg senere i høst, før jeg booket fly. Nå sliter jeg med å finne fly, billig nok, fordi Ryanair har ikke flygninger dit etter en viss dato. Kommer det opp igjen reiser dit på en senere dato slik at man rett og slett må nærmere i tid for å få billig billett, eller har de ikke flygninger der etter datoen oppgitt i det hele tatt da? Jeg har aldri bestilt ryanair før så jeg vet ikke hvordan det fungerer. Jeg har alltid bestille hotell og fly-pakker, og det har egentlig vært dyrt. Prøvde å få det billigere nå, men blir forvirret av alle forbeholdene. Noen med erfaring her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Er du helt nødt til å fly med Ryanair da? Har du prøvd Norwegian, SAS, evt. andre selskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har prøvd søkesidene, men der var turene dyrere. Med Ryanair hadde det blitt på drøye tusen for begge to (men altså tidligere på høsten), med SAS er det 3100 for begge to. Vi fant hotell for 1000 kroner for begge to, to netter hadde håpet å få billigere flybilletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 hvor skal dere? det står på infosiden til flyselskapene om ruten blir lagt ned og hvilken dato. Kan ikke du lime inn feilmeldingen du får opp, så kan jeg tolke den for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Har dere sjekket billigkalenderen til Norwegian da? Er dere evt under 26 kan dere få kjøpt ungdomsbilletter hos SAS, og da får dere masse inkl i prisen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Hit Så kanskje det er en spesiell sesong akkurat dit? Selv om det høres litt rart ut. Nei, vi er et godt stykke forbi 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 Hit Så kanskje det er en spesiell sesong akkurat dit? Selv om det høres litt rart ut. Nei, vi er et godt stykke forbi 26 når vil dere reise da? reiseperioden betyr at prisen 70,- får dere i akkurat den perioden, med forbehold om nok billetter. Så om dere vil reise senere enn 28.okt så er det en annen pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freddy Skrevet 6. september 2011 #8 Del Skrevet 6. september 2011 Når skal dere reise, da? Ruta starter opp 31. oktober, og hvis du går inn på flybilligst.com så ligger det da priser med Ryanair ut februar 2012 (hver mandag, onsdag og fredag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå