Gå til innhold

Har julebrusen komt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Butikken min har igjen julebrus fra i fjor enda... :fnise: Så selv om alle løper for å kjøpe med en gang den kommer og i jula, så er den veldig lite populær ellers i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken min har igjen julebrus fra i fjor enda... :fnise: Så selv om alle løper for å kjøpe med en gang den kommer og i jula, så er den veldig lite populær ellers i året.

Digg da. Her ble den utsolgt overalt rett etter nyttår :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer til å savne Hamar julebrus :daane:

Så vidt meg bekjent er den kun å oppdrive øst for Haukelifjell, og nå er jeg tilbake i de vestlige trakter :snurt:

Husker jeg var avhengig av den under eksamenslesinga før jul i fjor!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å savne Hamar julebrus :daane:

Så vidt meg bekjent er den kun å oppdrive øst for Haukelifjell, og nå er jeg tilbake i de vestlige trakter :snurt:

Husker jeg var avhengig av den under eksamenslesinga før jul i fjor!! :sikle:

Handla julebruser fra Hamar Lillehammer bryggeri på meny på Askøy i fjor og forfjor! :) Ryktes at det er et par butikker i Bergen som har den og!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg bor i Bergen, så om noen skulle oppdrive Hamar julebrus her, give a shout!

(Eller kanskje la være.. jeg blir så avhengig :lete:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor. altfor tidlig. Det julestyret ødelegger jula. Jeg savner den tia da juletingene kom i slutten av november. Nå blir en bare lei av alt julestyret før jula kommer inn. Ja, julebrus er godt, men likevel så trenger en ikke å drikke to tredjedeler av året.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor. altfor tidlig. Det julestyret ødelegger jula. Jeg savner den tia da juletingene kom i slutten av november. Nå blir en bare lei av alt julestyret før jula kommer inn. Ja, julebrus er godt, men likevel så trenger en ikke å drikke to tredjedeler av året.

Nei, en TRENGER ikke . Du TRENGER ikke drikke den i det hele tatt, om det så er julaften. Det er helt valgfritt! :D Jeg kommer til å kjøpe med en gang den kommer, fordi jeg vil benytte meg av den så lenge som mulig hvert år :D

TS

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elskerjulen

Elsker Hamar julebrus, men jeg drikker den ikke før 1. Desember. Det er den eneste dagen i året jeg drikker brus til frokost! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er for tidlig, men jeg er temmelig sikker på at julesjokolade mm kommer til butikkene så snart det blir oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg bor i Bergen, så om noen skulle oppdrive Hamar julebrus her, give a shout!

(Eller kanskje la være.. jeg blir så avhengig :lete:)

I fjor hadde omtrent hver eneste litt store matbutikk jeg var i glassflasker fra Hamar Lillehammer. Obs'en på Lagunen hadde også 1,5 liters flasker. Så det bør jo absolutt være mulig å få tak i i Bergen i år også (ellers må jeg til østlandet og hamstre)!

Forøvrig har jeg fortsatt en del flasker igjen fra i fjor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo tog fra Oslo til Bergen, så det er vel bare å få kjente til å fylle en koffert og sette den fra seg i bagasjehylla. Så smetter du bare inn og henter kofferten i Bergen. :lur:

Ellers er liksom hele hensikten med bryggerienes stortromming av julebrus å gi folket beskjed om at nå er juleølet i butikk og vinmonopol. Det er den eneste måten de kan si det på pga. reklameforbudet. :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julebrusen kommer nok ca i midten av eller kanskje litt før i midten av oktober. Er hvertfall det som er vanlig. Jeg også kjøper alltid første flasken, så snart julebrusen er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har den kommet noen steder nå da? :) Lei av å vente! Det gjelder forøvrig kakemennene også!

Jeg har ikke sett den, men den pleier å komme i butikkene i løpet første halvdel av oktober, selv om da da fortsatt er over to måneder til jul. Altfor tidlig... :snurt:

For min del mister jeg den gode julestemningen jeg knytter til slikt når man har sett det i butikker gjennom høsten og i flere måneder før jul. Men har en følelse av at dette ikke er den gjengse oppfatningen her i tråden.

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...