Gjest gloria Skrevet 28. november 2003 #1 Skrevet 28. november 2003 Hvor var din billigste reise noen sinne?
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #3 Skrevet 28. november 2003 Det må ha vært fra jeg var født til jeg ble 18, når jeg kjørte gratis med tog i hele landet
Orthia Skrevet 28. november 2003 #4 Skrevet 28. november 2003 Billigste utenlandsreise jeg selv har betalt, var en London-tur til under tusenlappen. En uke, fly, mellomklassehotell med frokost, transport til/fra flyplass. Dette er noen år siden, da, rundt 1995.
Retz Skrevet 29. november 2003 #5 Skrevet 29. november 2003 Trailer-haik tur/retur Hamburg kr 0,00. Til og med ferja var gratis, pga at trailere alltid inkluderer to personer. Hadde matpakke med, men middag pluss litt annet digg fikk jeg på sjåførens matbonger.
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2003 #6 Skrevet 29. november 2003 En "hopp på " tur til Mallorca som jeg betalte 900 kroner for. Fly+ innkvartering i 1 roms leil. på fem stjerners hotellanlegg. Helt utrolig bra! Det var tidlig i mai måned, men tilogmed været var knall!
maiaa Skrevet 29. november 2003 #7 Skrevet 29. november 2003 Jeg var i Paris i fjor, og flyselskapet har ennå ikke trukket meg for beløpet, så foreløpig er den billigst! (Krysser fingrene for at de har glemt meg!) Ellers fikk jeg tak i Londonbilletter via Ryanair for 500,- t/r for to personer i fjor. Og når svigers spanderer hotell, så kom vi ganske godt ut av det! (Hvis man ikke regner med shoppingutgifter... :oops: )
Skusla Skrevet 29. november 2003 #8 Skrevet 29. november 2003 Billigste innenlandsreise var flytur tur/retur Ålesund- Oslo for 500 kr ( hva jeg brukte i Oslo derimot er en helt annen sak.. ). Billigste utenlandsreise var faktisk USA turen hvor vi fikk tur for 5000 kr- og bodde gratis... :D
VesleBråka Skrevet 30. november 2003 #9 Skrevet 30. november 2003 Billigste utenlandsreise var vel USA t/r for 2200,- siden jeg bodde gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå