Gå til innhold

Argh........leeeeeeei av å prøve!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:sjenert: Hei jenter!!!

Jeg er SÅÅÅ lei av å prøve, vente og håpe!!

For det skjer ingenting! INGENTING!!!!

Måned etter måned går, å fortsatt....INGENTING!!!!!!!!

Jeg er så lei meg....for jeg trodde virkelig det var min tur ....

Jeg har jo ventet så lenge?!!

Jaja, egosentrisk som jeg er akkurat nå, så dreier dette seg om meg.... :sjenert:

Jeg hvet det er andre som har prøvd i mange år, men måndene ruller av gårde for min del også...Jeg har vært av pilla i 2 år nå!!

2 år!!!!!!!

Uff....unnskyld for utblåsningen....Jeg er bare så fortvila!

Jeg skal ha mensen nå om 2 dager..... å hadde håpet at det klaffet....men jeg kjennrr mensmurringer...helt svakt!!

Det er noen dager fortidlig ....noe som e unormalt for meg..... Men alikevel...mensmurringer er mensmurringer.... Å dumme meg kjenner jo ett liiiiiiite håp! At noen skal skrike ut å si at

" Du er nok gravid...jeg trodde jeg fikk mensen, men den kom aldri...bare føltes sånn"....

Men jeg kjenner kroppen min! å DET ER nok mensen!!!

Mannen skal ta å teste seg denne mnd....Jeg frykter at det er han!! Uff:/

Så urettferdig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan absolutt si jeg vet hvordan det føles!

Jeg og min kjære har prøvd nå siden november 07, og det er ennå resultatløst..... Desverre viser det seg at han har få dyktige svømmere... Vi kan få det til på den "normale" måten, men som legen sa, det kan ta tid... Og det krever sitt.. Humør og alt slikt...

Jeg håper det ordner seg for dere!! Masse lykke te :)

Skrevet

3 år på oss!! life is a bitch :(

Skrevet

4 år prøving og en negativ ivf... Blodig urettferdig, og det hjelper ikke det minste å tenke på at det alltid er noen som har det verre!! Selv om det er sant... Det er ikke noe annet å gjøre enn å fortsette å prøve - man kan jo ikke stoppe...? Lykke til!!!

Skrevet

Uff... Føler med dere! Har venninner som har samme problem, og merker det går mye utover forhold og livet generelt. Man går jo rundt og bare håper og venter.

Håper ingen tar seg nær av at jeg skriver her, siden jeg ikke er i samme situasjon, men ville bare si at jeg krysser fingrene masse for dere!

Masse masse lykke til videre i prøvingen, og håper det klaffer snart! :duskedame:

Skrevet

:kjefte: F... så urettferdig det føles akkurat nå, men håper og tror at vi får verdens beste premie til slutt!

:klemmer: til dere andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...