Gå til innhold

Ulykkelig forelsket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

JEg og eks-kjæresten min gjorde det slutt tidligere i vår, og vi var vel så og si enige om at vi skulle gjøre det slutt. Uansett, den første tiden vi var fra hverandre hadde vi god kontakt, jeg kom til henne på bursdagen hennes og vice versa (da bursdagene våre er ganse nærliggende). Jeg merket at følelsene mine begynte og komme tilbake, og begynte å tenke meg om igjen. Hun ble da litt "sur", og sa jeg ikke forstår noen ting. Og at følelsene hennes er helt borte, det var ikke et fnugg av følelser igjen sa hun. Dette var rundt en måned etter bruddet. Jeg lot henne være i hele sommer, og prøvde å komme over det, men følelsene mine vokser seg bare sterkere og sterkere. Jeg brukte temmelig lang tid på å tegne henne "captain america" (storfilm på kino) i en liten "kino-brosjyre" jeg lagde, og la den i postkassen hennes for litt siden. Den var forseggjort, og med et "svarskjema" der hun kunne bli med meg og se den eller ikke. Jeg fikk uheldigvis ikke det svaret jeg hadde håpet på, det var et kaldt "nei". Nå har jeg for noen dager siden sendt henne en kort melding på face der det står "hei! Hvordan har du det?", for siden vi var sammen i noen år, så lurer jeg naturligvis på om alt går bra med henne. Jeg får ikke noe svar. Sittr og tenker på henne mer og mer, og følelsene styrker seg i samme takt. Noen tips for hvordan jeg kan gå frem for å muligens få en liten date, eller noe i den duren? eller blir det bare dumt?

Takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke godt i være i den situasjonen du er i nå.

Når det er sagt, så tror jeg ikke du skal satse på å få en date eller noe annet videre fra henne. Hun har avvist deg flere ganger og sagt at hun ikke har følelser. Man kan (dessverre) ikke få noen til å få romantiske følelser for seg, og spesielt ikke når personen er en ex som har sagt at du "ikke forstår noen ting". Det tyder på at dere har noen problemer med kommunikasjonen.

Du bør kommer deg over henne, hvordan du skal gjøre det vet jeg ikke, men jeg vet at det er mulig selv om du kanskje ikke ser det nå :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når hun sier "at følelsene hennes er helt borte, det var ikke et fnugg av følelser igjen" - da er det ingen grunn til å ikke tro på det og ta det til etterretning.

Det føles selvfølgelig som noe dritt å bli dumpet, men man kan ikke gå rundt og plage folk som ikke er interessert. Ikke finnes det noen god grunn til selv å være interessert i noen som ikke er interessert tilbake heller.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg forstår heller ikke du vil prøve å få til en date med henne når hun har sagt at følelsene hennes for deg er borte. Mitt råd er å la henne være og ikke ta kontakt med henne. Du kan ikke tvinge noen til å få følelser for deg igjen når det ikke er noe igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...