AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Det er en sang fra slutten av 90 tallet eller tidlig 2000, tror jeg. Kanskje litt nyere også. Det er en mann som sier "La vida la vida" eller noe sånt inni der, også er det litt sånn trance/techno aktig i mellom. Eller så sier han viva la vida. Noen som vet????
*BamBi* Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 jeg vet akkuratt hva sang du mener, å det irriterte meg att jeg ikke kom på hva den heter... hehe =)
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Ikke Ricky Hvilken er det da bambi?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Viva la vida - Coldplay, kanskje?
altsoja Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 viss du har mikrofon på dataen din så kan du prøve å nynne sangen av det du huske inn, så kan denne siden kansje hjelpe deg håper du finner ut av det.er plagsomt å ikke komme på det når man er bestemt på å finne ut. http://www.midomi.com/
*BamBi* Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Leiter som bare det, men husker ikke om det var 90 eller 00 tallet. å da blir det vanskeligt =P
*BamBi* Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 håper du finner den, leitet masse. men nå er det natta.. lykke til med søket, gleder meg til å se om det er noen andre som kommer på hva den heter =)
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #12 Skrevet 28. januar 2012 Åååååh, jeg sitter FORTSATT og leter etter denne sangen Klarer bare ikke å glemme den! Tidenes sommer-låt. Fortsatt ingen som vet tittel eller artist? Husker også at den ble spilt såvidt i tv-serien Harem som gikk på tv 3 i 2001, eller rundt der. Den er techno/trance aktig. Hva er egentlig forskjellen på techno og trance? Fader ta Coldplay og Viva la vida sangen deres Ødelegger alt, blir jo umulig å søke etter andre sanger med "la vida" innholdet.
FantasDick Skrevet 29. januar 2012 #13 Skrevet 29. januar 2012 Er det eneste han synger i sangen? Tenkte litt på Sash - Adelante, men der synger han jo "Que viva la vida" samt masse annet.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #14 Skrevet 31. januar 2012 Er det eneste han synger i sangen? Tenkte litt på Sash - Adelante, men der synger han jo "Que viva la vida" samt masse annet. Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Det er den Julaften for meg. Hadde glemt at han sa så mye annet også husket bra la vida la vida, eller viva la vida. Men så var det Que viva la vida. Jaja, nå har jeg den hvertfall, for alltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå