FrøkenFjong Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Hei! Jeg har fått en venneforespørsel fra en som jeg godt gjerne vil være venn med på Facebook. Men jeg er allerede venn med en person på FC, som jeg ikke vil at den nye vennen skal se at jeg er venn med... Er det noen måte jeg kan "skjule" venner på? Om så bare for denne ene personen? Dette er ikke noe kjæreste/ex/uvenner opplegg, men jeg vil bare ikke identifisere min "gamle" FC-venn for den nye.... Noen som vet?
Gjest Leonidene Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Du kan vel skjule vennelista, men person A vil likevel kunne se at du er venn med person B dersom B liker/kommenterer ein status eller eit bilde f.eks...
MalloryK Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Og det kommer opp på nyhetsoppdatering hos vennene dine at du er blitt venn med vedkommende
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Hei! Jeg har fått en venneforespørsel fra en som jeg godt gjerne vil være venn med på Facebook. Men jeg er allerede venn med en person på FC, som jeg ikke vil at den nye vennen skal se at jeg er venn med... Er det noen måte jeg kan "skjule" venner på? Om så bare for denne ene personen? Dette er ikke noe kjæreste/ex/uvenner opplegg, men jeg vil bare ikke identifisere min "gamle" FC-venn for den nye.... Noen som vet? FC? Hva står c'en for? Du mener vel FB? Ja, du går inn på forsiden av din egen profil -> klikke på "Edit profile" på høyre øvre side -> klikk på Friends and Family i menyen til venstre (Der det står listet opp; Basic information, Profile picture, Friends and family, Education and work, etc) -> inne i Friends and Family så vil du se et 'menneskeikon' evt et verktøyhjul-ikon ved siden av der det står Friends -> trykk på den og velg 'custom' -> der skriver du inn navnet på den personen som du ønsker at ikke skal se vennelisten din i den boksen der set står "hide this from...".
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 FC? Hva står c'en for? Du mener vel FB? Ja, du går inn på forsiden av din egen profil -> klikke på "Edit profile" på høyre øvre side -> klikk på Friends and Family i menyen til venstre (Der det står listet opp; Basic information, Profile picture, Friends and family, Education and work, etc) -> inne i Friends and Family så vil du se et 'menneskeikon' evt et verktøyhjul-ikon ved siden av der det står Friends -> trykk på den og velg 'custom' -> der skriver du inn navnet på den personen som du ønsker at ikke skal se vennelisten din i den boksen der set står "hide this from...". Men den personen kan vel fortsatt se den skjulte vennen på FB sånn generelt, med mindre den skjulte vennen SELV har reservert seg mot at folk kan se h*n. Så selv om vennelista blir usynlig så kommer det vel opp nyheter som f.eks kommentering og sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå