Gå til innhold

Erotisk massage i Thailand

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ung, singel og skal reise til Thailand. Et par kompiser sier jeg må prøve erotisk massage(soapy eller oily massage) som inkluderer blow- og handjob. Jeg har lest litt rundt og det virker til å være svært så normalt. For meg derimot blir det som å kjøpe seksuelle tjenester noe jeg ikke har lyst til. Men det hele starter med massage og seansen behøver ikke starte naken - det kan jeg be om etter hvert.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som tør å svare?!

Skrevet

HUSK kondom hvis singel. Avstå hvis i forhold. Når du kommer hjem bør du holde tett om hva du gjorde/ikke gjorde.

• Liker 2
Skrevet

HUSK kondom hvis singel. Avstå hvis i forhold. Når du kommer hjem bør du holde tett om hva du gjorde/ikke gjorde.

Tilsvarer dette å kjøpe sex hos horer i f.eks Amsterdam og Red light district...?

Behøver ikke sexen, men body massage(jentene masserer deg med sin nakne kropp).

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Å kjøpe massasje med happy ending er å kjøpe sex ja.

• Liker 7
Skrevet

Jeg er ung, singel og skal reise til Thailand. Et par kompiser sier jeg må prøve erotisk massage(soapy eller oily massage) som inkluderer blow- og handjob. Jeg har lest litt rundt og det virker til å være svært så normalt. For meg derimot blir det som å kjøpe seksuelle tjenester noe jeg ikke har lyst til. Men det hele starter med massage og seansen behøver ikke starte naken - det kan jeg be om etter hvert.

Hva mener dere?

Hvorfor skulle ikke det være greit? Norske kvinner tøser jo rundt i middelhavet så da kan jo menn tøse litt rundt i Thailand.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skulle ikke det være greit? Norske kvinner tøser jo rundt i middelhavet så da kan jo menn tøse litt rundt i Thailand.

Enig. Det er faktisk prikk likt.

Skrevet

Enig. Det er faktisk prikk likt.

De norske kvinnene betaler i alle fall ikke for seg :fnise:

• Liker 2
Skrevet

De norske kvinnene betaler i alle fall ikke for seg :fnise:

Nåja. Eldre norske utysker spanderer vel både drinker og det som er på de yngre tyrkiske guttene så helt kostnadsfritt er det vel ikke.

Men hva har det å si om norske menn betaler mens norske kvinner slipper unna? At det første tilfellet er prostitusjon mens det andre ikke er det? Hva da med alle golddigger-ekteskapene, og ekteskapene med ung, vakker, norsk kvinne gifter seg med en litt eldre,velbemidlet herremann? Er ikke det prostitusjon kanskje? Det er jo fremdeles fitte mot penger og trygghet.

Dessuten: du vet like godt som alle andre at grunnen til at kvinner slipper å betale er pga. ubalansen hvor menn er mer keen på sex for sexens skyld enn kvinner. Det er jo ikke som om kvinner har bedre seksualmoral enn menn. Mange norske kvinner har en merittliste som er uhyggelig mye lengre enn de fleste menns, med tredve, førti, femti + partnere bak seg.

• Liker 1
Skrevet

Mange norske kvinner har en merittliste som er uhyggelig mye lengre enn de fleste menns, med tredve, førti, femti + partnere bak seg.

Hvordan vet du dette?

Gjest frøken am
Skrevet

Hvorfor må du betale for å få noen til å runke eller suge deg...?

Skrevet

Hvordan vet du dette?

1. Det er allment kjent. Særlig vi som har hatt flere forhold bak oss vet dette, da kjærestene forteller oss dette.

2. Kvinner runder nedover, pga. redsel for horestatus. Kvinner er minst like ille til å stemple andre kvinner som menn.

3. Menn er mer keen på sex for sexens skyld enn kvinner, generelt. Det betyr flere muligheter for kvinner, de får seg lettere sex og oftere. Menn er ikke billige, de er gratis. Selv om det ikke nødvendigvis er sikkert at de som har muligheten også benytter seg av den så er det sannsynlig at en god del/mange kvinner har plenty av erfaring, i motsetning til menn. De har også eksperimentert mer enn de fleste menn. Hvem kvinnene puler på? De tjue-tretti prosentene av menn som er mest attraktive.

4. Selv ordinære og lite attraktive kvinner får seg pulings om de vil, med ganske kjekke menn. Mindre attraktive menn kan bare drømme om å knulle ganske attraktive kvinner, med mindre de har mye penger/kjendisstatus/høy sosial status. Det taler igjen for at de har flere muligheter enn menn, som de kan benytte seg av.

5. Norske/skandinaviske kvinner er seksuelt frigjorte. De puler fordi de har lyst, ikke for å oppfylle ekteskapelige plikter. Det taler for at de faktisk benytter seg av tilbudsoverfloden.

6. De reiser også mye, gjerne til Syden. Her mangedobles tilbudene, de svømmer i dem bokstavelig talt. Fordi de lokale gutta vet at norske jenter er "billige", i motsetning til de godt innpakka lokale jentene.

Nå synes jeg du burde takke meg for å gjøre deg mer opplyst.

• Liker 2
Skrevet

Å lese på kvinneforum er veldig instruktivt. Kvinner kan da gjemme seg bak anonymiteten og slippe å være redd for horestempel. Les denne tråden for eksempel, om hvor mange partnere kvinner har hatt:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/139134468

Takk for linken. Jeg visste at jenter flest ligger rundt, men greit å få noen tall på det.

Skrevet

Hvorfor må du betale for å få noen til å runke eller suge deg...?

Feil spørsmål. Han MÅ ikke, han VIL det. Get it? Jeg antar at det er en helt annen ting å få sex med prostituert enn på annet vis, fordi ingen kompliserende følelser er involvert. Mange attraktive menn kjøper sex, fordi de har lyst.

Hvorfor tenker du automatisk at han er nødstedt, at han kjøper sex i mangel av andre og bedre alternativ?

Gjest frøken am
Skrevet

Jeg skrev ikke at det var i MANGEL av andre og bedre alternativ.

Jeg stilte bare et spørsmål... Hvorfor han VIL betale for det. Hvorfor han må.

Hvorfor betale for noe sånt i det hele tatt.

Skrevet

Jeg stilte bare et spørsmål... Hvorfor han VIL betale for det. Hvorfor han må.Hvorfor betale for noe sånt i det hele tatt.

Du har jo fremdeles ikke skjønt det. Han må ikke, men vil det.

Skrevet

Jeg stilte bare et spørsmål... Hvorfor han VIL betale for det. Hvorfor han må.

Hvorfor betale for noe sånt i det hele tatt.

Tror du virkelig ikke at han helst kunne velge og slippe og betale for ronkinga?

Ingen VIL betale for sex, det gjør en til en taper, - dette er er bare enda ett nok bevis for at kvinner besitter seksualmakten her i verden.

Skrevet

frøken am, tror du ikke han ville ha sluppet og betale hvis han kunne ha valgt det?

Gjest frøken am
Skrevet (endret)

Er jo derfor jeg spør! Hvorfor gjør han dette.

Er trist å måtte/VILLE/trenge å betale noen for noe slikt.

Kan formulere meg annerledes om dere har vondt for det: hvorfor GIDDE å betale noen for noe slikt?

Endret av frøken am
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...