Gå til innhold

Hair Talk extensions

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Etter å ha gått fra svart til blondt hår på et halvt år med mye bleking måtte jeg for litt siden klippe av meg mye av det lange håret mitt. Har nå en lang bob, og synes ikke jeg kler det overhodet.

Vurderer derfor å få satt i extensions, og har skjønt det sånn at Hair Talk skal være et godt alternativ.

Det er ganske vanskelig å finne noe om dette produktet andre steder enn på blogger skrevet av jenter som er sponset av Hair Talk. Håret ser absolutt veldig fint ut, men omtalen til disse bloggerne vet jeg ikke om jeg tør å stole helt på, siden de merker innlegget med "reklame".

Er det noen som har erfaring med Hair Talk? Tenker at det bør være sabla bra for å være verdt den prisen jeg har skjønt at det ligger på, 8-10.000 for håret og over 1000kr for å flytte opp festene.

Takknemlig for erfaringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tenker også på å sette på hairtalk extensions. Men jeg har kjøpt en kupong som gir meg full hairextensions med hairtalk for under 3000.

Men håret mitt er langt og egentlig ganske fint. Bare litt tynt. Så jeg er veldig usikker. Vil ikke ødelegge mitt eget hår som jeg i grunn er fornøyd med. (Blir man egentlig noen gang fornøyd..)

Så jeg lurer også på om noen har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har VELDIG gode erfaringer med Hair Talk extenions. Kunne ikke levd uten :jepp:

Er nå på 3 året mitt hvor jeg bruker det, og det sliter faktisk ingenting på mitt eget år. (Jeg holder på å spare mitt eget hår, derfor jeg bruker det) Så for meg er det veldig viktig at det ikke hemmer mitt eget hår på å vokse seg langt og fint!!

Det ser veldig naturlig ut, og kjenner også greit å ha i håret. I forhold til lim (fysj) og fletting jeg har prøvd tidligere..

Jeg setter det på hos Ruhs i Oslo, og er veldig fornøyd med de! (Har ikke prøvd noen andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tenker også på å sette på hairtalk extensions. Men jeg har kjøpt en kupong som gir meg full hairextensions med hairtalk for under 3000.

Men håret mitt er langt og egentlig ganske fint. Bare litt tynt. Så jeg er veldig usikker. Vil ikke ødelegge mitt eget hår som jeg i grunn er fornøyd med. (Blir man egentlig noen gang fornøyd..)

Så jeg lurer også på om noen har erfaringer?

hmm..hvilken kupong er dette? interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..hvilken kupong er dette? interessant :)

Jeg har en sånn rabattkupong på Hair Talk (på Ruhs i Oslo) for halv pris, hvis noen skulle være interessert i det! Jeg hadde tenkt å ta den i bruk selv, men jeg har innsett at jeg er fornøyd med håret mitt fra før av, så nå vurderer jeg å selge kupongen, hvis noen hadde vært interessert i det :)

Full extensions med hair talk koster normalt rundt 9000 :S

Louise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en sånn rabattkupong på Hair Talk (på Ruhs i Oslo) for halv pris, hvis noen skulle være interessert i det! Jeg hadde tenkt å ta den i bruk selv, men jeg har innsett at jeg er fornøyd med håret mitt fra før av, så nå vurderer jeg å selge kupongen, hvis noen hadde vært interessert i det :)

Full extensions med hair talk koster normalt rundt 9000 :S

Louise :)

Right. Når jeg brukte extensions tok jeg hairtalk extensions for 5000,-. Og da var det ingen rabatt. Så det der må du lenger ut på landet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...