AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Vært på date nummer to, (hjemme hos han) som ganske fort endte med at han kysset meg - flere ganger... klåing ble det og og det var tydelig at han var ute etter mer! Jeg hadde absolutt ikke forventet dette, jeg er ganske tilbakeholden når det gjelder slikt og vi kjenner ikke hverandre så godt. Nå angrer jeg for at jeg kysset tilbake. Og føler meg nesten litt billig Jeg føler også at noe av spenningen er borte nå, i og med at jeg kunne fått han der og da om jeg ville det... og når jeg tenker over det så er jeg også nå meeeget skeptisk til hans egentlig motiv. Jeg er jo fremdeles interessert på et vis, men samtidig litt skuffet nå som det hele har sunket inn... og der og da ble det hele litt kleint synes jeg.. Han har nå invitert meg på en tredje date, men han kommer vel da bare til å ta opp tråden der vi slapp, og med forventning om at han skal få snøret i bunn denne gang...? Har ikke datet på 100 år, så føler meg helt lost... Er det håp, eller har vi kommet helt skevit ut nå?
Butter1 Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Alltid håp...men et skyss er vell ikke så farlig? Spørsmålet er om du vil det...du som bestemmer 1
Steinar40 Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Det er smartere å bruke tidlige dater til å finne ut av om man kan passe i sammen i praksis, eller om man er altfor ulike. Og da er det mange ulike saker og ting som kommer inn i bildet.
Ellekvelle Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Er det naturlig å kysse er det vel det samme om det skjer første andre eller 10 date. Men om andre date var hjemme hos han og han kysset deg og du følte han ville mer.......da tenker jeg som så at det er sex han er ute etter. Hold litt igjen om du synes det er ubehagelig, møt han ute, gjør en aktivitet eller noe, som innbyr til at dere blir kjent. 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Si ifra til ham da vel! Vær ærlig på at det er lenge siden du har datet, og er litt uttafor i forhold til dette, OG si ifra at du følte det ble for tidlig for deg, spesielt siden du fikk inntrykk av at han ville mer en kyssing også så tidlig. Si ifra at du ikke er klar for mer, og at dersom sex så tidlig er viktig så gir det deg feil følelse, du vil bli kjent, ikke bare pule. (ikke si akkurat det kanskje, men du skjønner). Kommunikasjon er alltid viktig, også helt i starten. Kan du ikke si ifra til ham at han går for fort frem for deg, så kan du vel ikke egentlig snakke så ærlig med ham? 1
Kråkesaks Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 (endret) Så lenge det føltes feil så var det feil, men generelt så er det ikke noe galt i å kysse på 2. (eller 1.) date. Så lenge dere ikke bare kysser, men også blir kjent så ser jeg ikke prblemer med kyssing tidlig. Du føler at noe av spenningen er borte? Så du vil heller være forelsket i en du ikke vet liker deg på samme måten? Vi kysset tidlig og det er jeg veldig glad for. Jeg var møkklei av å være forelsket i menn som bare så på meg som venn, drittlei grubling og usikkerhet. Men nå har dere altså kysset og dette føltes feil. Da får du si i fra til han og se om dere kan ta det litt roligere, eller rett og slett bare være venner? Endret 6. september 2011 av Kråkesaks
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Hjelpes! Ikke bli skeptisk på hans motiv bare fordi han prøvde seg på andre date! Jeg leste et utsagn av en kjent datingcoath hvor han sa: "Don't jugde the man for trying". Om det hadde blitt sex, så hadde det ikke betydd at han hadde gått i fra deg? Menn liker sex, og de vil prøve seg Ta det som et kompliment. (Om jeg går på date nr 2, og gutten overhodet ikke prøver seg så blir jeg mer skuffa av det i forhold til at han prøvde seg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Takk for svar alle Det hjelper med andres synspunkter! Greia var vel at jeg overhodet ikke hadde forventet dette, siden vi ikke kjenner hverandre godt nok, og jeg ikke vet hvor jeg har han... Et lett farvelkyss, hadde nok vært vel og bra og gitt gode indikasjoner på at ting går rette veien. Men han ble ganske nærgående og intens, og det var mer som klining og regne. Han ble selvfølgelig opphisset, og jeg følte meg ganske teit da jeg avviste han... han sa han respekterte det, men han fortsatte jo å være tafsete og horny en stund, forståelig nok kanskje - er vel ikke bare å "skru av en knapp".... Siden han var så brå med dette fikk jeg det vel for meg at han bare så på meg som bra nok til en fucking friend og derfor angret jeg på at jeg i det hele tatt kysset tilbake også - for jeg vil være mer for ham enn det, vil at han skal se på meg som et kjæresteemne... Men skjedd er jo skjedd... Får vel se om jeg får noen invitasjon til denne middagsdaten
Gjest *Maja* Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Takk for svar alle Det hjelper med andres synspunkter! Greia var vel at jeg overhodet ikke hadde forventet dette, siden vi ikke kjenner hverandre godt nok, og jeg ikke vet hvor jeg har han... Et lett farvelkyss, hadde nok vært vel og bra og gitt gode indikasjoner på at ting går rette veien. Men han ble ganske nærgående og intens, og det var mer som klining og regne. Han ble selvfølgelig opphisset, og jeg følte meg ganske teit da jeg avviste han... han sa han respekterte det, men han fortsatte jo å være tafsete og horny en stund, forståelig nok kanskje - er vel ikke bare å "skru av en knapp".... Siden han var så brå med dette fikk jeg det vel for meg at han bare så på meg som bra nok til en fucking friend og derfor angret jeg på at jeg i det hele tatt kysset tilbake også - for jeg vil være mer for ham enn det, vil at han skal se på meg som et kjæresteemne... Men skjedd er jo skjedd... Får vel se om jeg får noen invitasjon til denne middagsdaten Om du føler at det skal gå litt saktere ville jeg holdt daten utenfor hjemmet...middag ute er fint da 1
Inx Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 Jepp, han forventer nok å få snøret i bånn dersom neste date også er hjemme hos han... Du kan jo for eksempel foreslå at 3 date foregår hjemme hos dine foreldre, med dem i naborommet
Gjesten Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 Hva med å møtes et annet sted enn hjemme hos en av dere. Middag ute som Maja sier, er en fin ting
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #12 Skrevet 6. september 2011 Hahah, foreldre i naborommet blir kanskje litt over the top :gjeiper: ....men absolutt ja, roe det hele ned på en offentlig plass er nok lurt
Gjest MorAase Skrevet 6. september 2011 #13 Skrevet 6. september 2011 Usj... Hvorfor skal menn alttid være så veldige på å klå? Hvorfor kan de ikke nøye seg med en hyggelig samtale? Ekkelt med menn som holder på slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå