Gå til innhold

Kjedelig å være singel?

Anbefalte innlegg

Gjest Marregutt
Skrevet

Flere som er lei av å være singel? Klag på denne tråden, så kan vi alle klage i følge :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dødskjedelig! Spessiellt når de mest sosiale single vennene, som forbannet alle i gjengen som vi så mindre til etter de begynnte med kjæresterier, plutselig skal bli samboer en måned etter hun har møtt kjæresten og aldri er å se. Om hun kommer i sosiale samenhenger så er det alltid med kjæresten på slep...

Også kjedelig når alle i vennegjengen har kjærester, og flere godt i gang med barneproduksjon om de ikke allerede har ploppet ut noen.

Jeg og vil ha!!!

Skrevet

Dødskjedelig! Spessiellt når de mest sosiale single vennene, som forbannet alle i gjengen som vi så mindre til etter de begynnte med kjæresterier, plutselig skal bli samboer en måned etter hun har møtt kjæresten og aldri er å se. Om hun kommer i sosiale samenhenger så er det alltid med kjæresten på slep...

Også kjedelig når alle i vennegjengen har kjærester, og flere godt i gang med barneproduksjon om de ikke allerede har ploppet ut noen.

Jeg og vil ha!!!

Halleluja!

Skrevet (endret)

Tja.

Jeg er nettopp ferdig med 12 år med parforhold, og ja det er enkelte ting man gjør sammen, men så kommer barna, og hverdagen, og... Det er faktisk ikke såå mye som skjer.

Nå er jeg single. Jeg skal på konserter i Oslo, jeg har bestilt meg en ukes ferietur (alene! gleder meg!) til varmere strøk, jeg blir med på byen når venner spør, jeg har tid til å rydde og vaske, pusse opp, jobbe...

Tiden min er plutselig blitt min egen!

Edit: Og beklager! Jeg så jo at dette var klagetråden, og føler meg forpliktet til å legge inn klage også :)

Det å oppleve alt alene, _det_ er kjedelig. Å ikke kunne dele små og store opplevelser, å le sammen med noen under Nytt på Nytt, å dra på ferietur til en ny by men ikke kunne se den gjennom en annens øyne... det er ikke gøy.

Endret av Herr Langbein
  • Liker 3
Skrevet

Tja.. Er det ikke slik at man slår seg til ro med kjerring og unger da? Jeg kan ikke se for meg noe særlig mer kjedelig enn det

Skrevet

Edit: Og beklager! Jeg så jo at dette var klagetråden, og føler meg forpliktet til å legge inn klage også :)

Det å oppleve alt alene, _det_ er kjedelig. Å ikke kunne dele små og store opplevelser, å le sammen med noen under Nytt på Nytt, å dra på ferietur til en ny by men ikke kunne se den gjennom en annens øyne... det er ikke gøy.

Noe kjedeligere enn å traske rundt i en by skal jeg lete etter!

Eneste som kan motivere meg for det er en annen part som var eksepsjonelt motivert for det selv.

• Liker 1
Skrevet

Jah.....Det begynner å bli kjedelig ;) Likevel trives jeg godt også, Og liker å bruke tiden kun på meg selv og gjøre det jeg vil. Men savnet etter å dele hverdagen med noen begynner å merkes, spesielt nå når det er høst og kong vinter/mørketiden er på vei :) Men jeg holder ut og håper drømmemannen dukker opp en dag jeg minst venter det. YEAH (right)! :gjeiper:

Skrevet

Tja.

Jeg er nettopp ferdig med 12 år med parforhold, og ja det er enkelte ting man gjør sammen, men så kommer barna, og hverdagen, og... Det er faktisk ikke såå mye som skjer.

Nå er jeg single. Jeg skal på konserter i Oslo, jeg har bestilt meg en ukes ferietur (alene! gleder meg!) til varmere strøk, jeg blir med på byen når venner spør, jeg har tid til å rydde og vaske, pusse opp, jobbe...

Tiden min er plutselig blitt min egen!

Føler som deg, det er helt greit å være singel i hverdagen egentlig, at tiden min er min.

Samtidig er det kjedelig å ikke ha noen å dele enkelte ting med, som ferieturer, morsomme søndagsfilmer osv.

Skrevet

Føler som deg, det er helt greit å være singel i hverdagen egentlig, at tiden min er min.

Samtidig er det kjedelig å ikke ha noen å dele enkelte ting med, som ferieturer, morsomme søndagsfilmer osv.

Hvorfor klarer man ikke å glede seg over slike ting alene?

Det er jo nettopp det som er det fine med å være alene, man kan glede seg over ting man liker og uten dårlig samvittighet "drite i" alt det andre man egentlig ikke liker...

Skrevet

Jeg syns egentlig det er ganske knallt å være singel! Jeg kan gjøre spennende ting, som å se akkurat hva jeg vil på TV, og hvis jeg vil spille playstation hele dage, gjør jeg det... Så går jeg og gråter litt i dusjen før jeg legger meg.

• Liker 3
Skrevet

Nei himmel! Det er jo deilig å endelig være fri til å leve!

Skrevet

Hvorfor klarer man ikke å glede seg over slike ting alene?

Det er jo nettopp det som er det fine med å være alene, man kan glede seg over ting man liker og uten dårlig samvittighet "drite i" alt det andre man egentlig ikke liker...

Gleder meg over det alene, men noen ganger så hadde det vært fint å hatt en partner å dele ting med (ting man selv liker).

Det er ikke slik at det gjelder alle ferier, tv programmer osv.

99% bra og 1% kjedelig er vel det ærlige svaret her fra meg.

• Liker 1
Skrevet

Det er ganske kjedelig! Selv om jeg har fulltidsstudie og 3 jobber har jeg masse fritid jeg hadde ønsket jeg kunne dele med en spesiell. Jeg blir med venner på byen av og til, men er ærlig talt lei det og er ingen festetype!

Savner en i hverdagen, og ikke minst en å sove med. Er glad i å være alene, litt enstøing, men savner nærkontakt både psykisk og fysisk.

Den psykiske nærkontakten blir litt fullt opp av at jeg nettdater. Skriver med den del menn og det er koselig. Har ikke møtt noen foreløpig. Den fysiske nærheten uteblir dog, til jeg møter en jeg vil satse på.

Er tidlig i 20-årene og barn og slikt er uaktuelt, men ønsker meg kjæreste:)

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns ikke det er kjedelig. Det er jo bare å gå ut å finne på ting, så slipper man å kjede seg. Men jeg har vært singel lenge da, kanske man blir flinkere til det etterhvert eller noe. Jeg trives i alle fall veldig bra som jeg har det, liker friheten :)

Skrevet

Meh .. jeg har hatt det mer kjedelig i forhold. Ikke at jeg tror det trenger å være slik. :) Men liiitt kjedelig uten kos da. (jeg bør vel ha noe å klage over for å være berettiget å poste i denne tråden ;))

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er skikkelig kjeeeeeeeedelig å være singel når det regner så mye. Det blir kjedelig etterhvert å sitte alene i sofaen og se på tv/film alene i halvmørket :lete:

Tenk på all kosen man kunne fått (og gitt) hvis man ikke var singel i dette været :kristin:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns egentlig det er ganske knallt å være singel! Jeg kan gjøre spennende ting, som å se akkurat hva jeg vil på TV, og hvis jeg vil spille playstation hele dage, gjør jeg det... Så går jeg og gråter litt i dusjen før jeg legger meg.

Akkurat som meg, men jeg spiller Rift eller Wow akkurat når jeg vil ^^, tyngst er det å legge seg i dobbeltsenga alene :(

Skrevet

Savner nærheten mest jeg. Fint å kunne lese bok, spille, se film eller dra på kino når man vil men det å ha nærhet kan man ikke få av noen andre en kjæresten :(

• Liker 1
Skrevet

Savner nærheten mest jeg. Fint å kunne lese bok, spille, se film eller dra på kino når man vil men det å ha nærhet kan man ikke få av noen andre en kjæresten :(

Helt enig :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...