AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Har holdt på med en fyr i noen mnd nå. Vi er ikke sammen, og for å være helt ærlig sliter jeg litt med å skjønne meg på han. I det siste har han hintet voldsomt til at jeg liksom skal ha lyst på 2 av kompisene hans. Riktignok snakker jeg med de når vi er på samme sted alle sammen, liker dem gjør jeg også. Men det vil jo ikke si at jeg kunne tenke meg å hoppe til køys med dem! Til nå har jeg vært tålmodig og bare sagt som sant er, at det kun er han jeg har lyst til å være med. Men nå begynner jeg å bli lei. Føles nesten som han prøver å dytte meg bort og over på noen andre sånn som han holder på, og jeg begynner å bli lei av å si det samme gang på gang. Hvorfor i alle dager holder han på sånn? Neste gang vurderer jeg nesten å si at om drømmen hans er ei han kan dele med kompisene sine, kan vi like godt gå hvert til vårt. For det verken er eller kommer noengang til å bli meg. Skjønner ikkeno jeg....
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Det første jeg tenker er at han ikke er interressert og prøver å dumpe deg med at du blir interressert i en annen, og da slipper han problemet med dumping osv..
Gjest nupp Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 si hardt ifra at du er møkkalei anklagene
Aspera Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Kan også hende han er veldig usikker, slik at han prøver å få ut hva du virkelig mener om dem. Jeg vet mange jenter som gjør slik, bare fordi de er avhengig av smerte. Jeg kan også kjenne meg igjen i ideen av det hele. Du blir nesten nødt til å ta det opp med ham om du vil få et ordentlig svar. Bare han vet hva han mener med det.
Personlig12 Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Pul dem begge to å se hvordan han reagerer
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 TS her. Hehe. Tror ikke det er noen ide for meg å ha sex med de to andre uansett hvordan han reagerer, sånt gidder jeg bare ikke drive med. Av og til kjennes det som om han tester meg, tester hvordan jeg vil reagere når han kjaser med detta. Ettersom jeg har fått med meg er han ganske vandt til å få all oppmerksomheten selv når det gjelder damer som har vært på besøk. Fikk høre det av ene kompisen hans som sa det var hyggelig at jeg snakket med han også, og ikke bare satt å snakket han jeg driver med etter munnen. Så mulig han er litt usikker på meg, jeg vet ikke. Tror nok uansett jeg kommer til å gi ganske klar beskjed neste gang det dukker opp, for jeg begynner å bli lei av å måtte svare det samme hele tiden. Og om det nå viser seg at han tenner på å dele damer med kompiser... vel... da blir det ikke meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå