Nigella Skrevet 28. november 2003 #1 Skrevet 28. november 2003 Har nettopp fått nytt mobilabonnement og nytt mobilnr i forbindelse med jobben. Dette har jeg ikke gjort kjent i vennekretsen enda. Jeg videresendte en sms til flere venner, og fikk svar fra ei veldig god venninde som lurte fælt på hvem jeg var... Jeg klarte ikke å dy meg, men har antydet at jeg kan være en gammel elsker/kjæreste. Så nå flørtes det på sms, hun går fem på. Ikke helt snilt av meg, men hun tilgir meg sikkert.....en gang.
Nigella Skrevet 28. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2003 Hm........ Etter at jeg omtalte henne som en dampende varm kvinne som passet i armkroken min ble det stille på mobilen. Enn om forloveden har funnet meldingene.....! :o :o
Musemor Skrevet 28. november 2003 #7 Skrevet 28. november 2003 På tide å avsløre spøken kanskje! Men et festlig påfunn var det!
Gjest care Skrevet 29. november 2003 #8 Skrevet 29. november 2003 Ikke kødd for mye med dette, det gjorde jeg :oops: et par av meg begynnte å "krangle" :oops: :oops: :oops:
LilleBille Skrevet 29. november 2003 #10 Skrevet 29. november 2003 Jeg ser ikke helt det fantastisk morsomme med dette. (men jeg er sikkert alt for gammel og treg) Det å trekke en sånn spøk litt langt kan få ganske kjedelige konsekvenser - og såre helt uskyldige personer..Men det betyr kanskje ikke noe. Og hadde en av mine "venninner" gjort dette .. sier det vel kanskje mer om venninnen.. synes jeg...
birgitte242 Skrevet 29. november 2003 #12 Skrevet 29. november 2003 Synes heller ikke dette er spesielt morsomt
:-) anna Skrevet 29. november 2003 #13 Skrevet 29. november 2003 Syntes dette var kjempefestlig jeg. Vet ikke om jeg hadde syntes det var like gøy om jeg var den utsatte... men antageligvis hadde jeg fått meg en god latter. Fortell henne det... og fortell oss hvordan det gikk.
Nigella Skrevet 30. november 2003 Forfatter #14 Skrevet 30. november 2003 Etter den dampende meldingen ble det stille i ett døgn.... Så kom det en forsiktig melding der hun lurte på om jeg kanskje hadde feil mobilnr? Jeg svarte med å spørre om XXX var hennes initialer, og det var det jo... Sist hun var på besøk hos meg lå katten min i senga hennes om natten. Så jeg tenkte det kunne være en morsom vri å utgi meg for å være den.... Jeg skrev at jeg hadde sett henne naken (pus har jo det), og hun svarte kjapt at jeg var veldig heldig! Jeg fortsatte med å vri meg unna alle spørsmål om hvem jeg var, og fikk henne til å oppgi mailadressa si. Så sendte jeg bilde av pus fra mobilen (mobil nr står som avsender) på mail til henne med tekst "Beundreren din!". Ett veldig bra bilde av ansiktet på katten der han ser rett i linsa med ett litt arrogant blikk. Venninda mi er veldig sporty, og dette er en ting hun godt kunne ha gjort mot meg. Hun fikk seg en skikkelig god latter da hun åpnet bildet og så hvem beundreren var.
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #16 Skrevet 30. november 2003 Dette var mere som sprengt å gjøre. sier en hel el om Nigella. Skaff deg ett liv.
Tilde Skrevet 30. november 2003 #17 Skrevet 30. november 2003 Noen practical jokes kan vel sprite litt opp i hverdagen... Ha litt humor da SS... :blunke:
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #18 Skrevet 30. november 2003 Vel ,men slike spøker kan godt få uante konsekvenser...
Anki1971 Skrevet 30. november 2003 #20 Skrevet 30. november 2003 Syns den var knallmorsom jeg da og jeg kunne sikkert funnet på noe tilsvarende :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå