Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 20 år. Jeg har en utdannelse innen kundebehandling, men det er ikke det jeg vil jobbe med.

Mine interesser er foto, musikkproduksjon, biler og film. Jeg er også litt interessert i å starte egen bedrift. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil jobbe med, pluss at ingen av de interessene garanterer en lønn som man kan leve på.

Det viktigste spørsmålet - hvordan kan jeg sette opp et mål basert på en eller flere av mine interesser, for å oppnå en drømmejobb med solid intekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ta deg en tur til en karriereveileder eller noe. :-)

(life coaching, karrieresentre...)

Endret av Sheherasade
  • Liker 1
Skrevet

Vær forsiktig med å gjøre en hobby til et yrke, det er en veldig effektiv måte å miste interessen på...

Elers så lurer jeg på nøyaktig det samme som deg, så jeg har ikke så mye å bidra med :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du kan like å holde på med noe innen media (siden du liker film og foto), men det er ikke en sikker vei til stabil, god inntekt... Karriereveileder høres ut som stedet å starte for deg.

Gjest IngvildSF
Skrevet

En bachelor eller master i økonomi og administrasjon eller bedriftsøkonomi kommer godt med hvis du vil starte egen bedrift. Når det gjelder foto, musikkproduksjon, biler og film, så er dette flotte hobbyer, men det kan bli et skikkelig hodebry økonomisk. Det vil ta fra deg moroa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...