Cecci Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Heisann! Er det noen som har peiling om maling på papp og tre esker? Tenkt på å lage julegaver ut av det, men finner ingen hjelp noen plasser. Må tre esker grunnes/pusses ned før man begynner å male? Hva er best å male av papp og tre? Åssen utstyr treng det for å begynne egentlig? Noen som vet om det finnes noen hobbybutikker på Lillehammer, Hamar eller Gjøvik? Takk for svar som kanskje kommer inn
Heart7086 Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Nå maler ikke jeg no særlig på papp, tre derimot:) Uansett bruker jeg utelukkende vannbasert hobbymaling, pusser godt over treet først før jeg maler. Når jeg er ferdig lakker jeg (halvblank/matt), da kan det være både ute og inne i flere år!
Cecci Skrevet 6. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2011 Takk! Går det da ann å lime på kanter/bilder på tre også?
Heart7086 Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Forsto ikke helt hva du mente med et siste? Ang. hvor du får kjøpt maling, så har vel de fleste malebutikk i nærheta, event. bokhandel, panduro tror jeg er på gjøvik:)
otilie Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 det er ikke noe hobbybutikk i lillehammer.. men jeg har hørt at det skal komme en Panduro i sentrum gjøvik og hamar vet jeg ikke....
Xana Skrevet 16. september 2011 #6 Skrevet 16. september 2011 Om du skal lime på noe bør du bruke decoupage lim, du får svmp koster og lim til dette på feks. panduro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå