Gå til innhold

Hva skjedde i kveldens Hotell Cæsar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nei ! Nå glemte jeg å slå over til TV2 - så jeg gikk glipp av sesongens siste episode av Hotell Cæsar :(

kan noen fortelle meg hva som hendte??? Charlotte falt over bord - men hva mer?? Og Bertine strippet hun - og oppdagde hun at hun ble oppdaget ? og hva mer??

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Victoria ble dyttet av Cilla overbord :wink:

Andrine har blitt stripper, og blir oppdaget av Åge og Albert etter at de fulgte etter henne.

Båten Thomas og Cilla var i eksploderte

Forloveren til Charlotte informerte alle på forlovelsesfesten at pengene skal gå til Mead. Snakk om sjokket uttrykk på Charlotte :ler: koste meg :sjarmor:

benedickte falt over rekkverket rett etter Svein hadde fortalt at han hadde byttet ut P-pillene med vitaminpiller

det var vel det i hovedtrekk

Skrevet

Hjelpe meg ! Skal si de kan å avslutte i spenning! ..

:o

for en søt snømann-avatar foresten- :D

Skrevet

hjelpe meg, nå må jeg jo nesten se på neste sesong, hørtes spennende ut :o ... Jeg har ikke akkurat vært en fast seer tidligere!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hjelpe meg ! Skal si de kan å avslutte i spenning! ..

:o

for en søt snømann-avatar foresten- :D

Takk :P

Skrevet

TV2 har webTV, men du må desverre betale for å se Hotell Cæsar..

Men hvis du har lyst til å se gamle episoder du ikke har fått med deg finnes det MASSE på TV2s hjemmesider/webTV

Sandra.

ps. nrk har også manga mange gamle programmer liggende ute, men til forskljell fra tv2 er de fleste her gratis(Ut i vår hage, lille lørdag, nytt på nytt, nyhetene osv..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...