Gjest Donna Skrevet 28. november 2003 #1 Skrevet 28. november 2003 Å nei ! Nå glemte jeg å slå over til TV2 - så jeg gikk glipp av sesongens siste episode av Hotell Cæsar kan noen fortelle meg hva som hendte??? Charlotte falt over bord - men hva mer?? Og Bertine strippet hun - og oppdagde hun at hun ble oppdaget ? og hva mer??
Gjest Madam Felle Skrevet 28. november 2003 #2 Skrevet 28. november 2003 Victoria ble dyttet av Cilla overbord Andrine har blitt stripper, og blir oppdaget av Åge og Albert etter at de fulgte etter henne. Båten Thomas og Cilla var i eksploderte Forloveren til Charlotte informerte alle på forlovelsesfesten at pengene skal gå til Mead. Snakk om sjokket uttrykk på Charlotte koste meg benedickte falt over rekkverket rett etter Svein hadde fortalt at han hadde byttet ut P-pillene med vitaminpiller det var vel det i hovedtrekk
Gjest Donna Skrevet 28. november 2003 #3 Skrevet 28. november 2003 Hjelpe meg ! Skal si de kan å avslutte i spenning! .. :o for en søt snømann-avatar foresten- :D
stassy Skrevet 28. november 2003 #4 Skrevet 28. november 2003 hjelpe meg, nå må jeg jo nesten se på neste sesong, hørtes spennende ut :o ... Jeg har ikke akkurat vært en fast seer tidligere!
Gjest Madam Felle Skrevet 28. november 2003 #5 Skrevet 28. november 2003 Hjelpe meg ! Skal si de kan å avslutte i spenning! .. :o for en søt snømann-avatar foresten- :D Takk
Sandra Skrevet 29. november 2003 #7 Skrevet 29. november 2003 TV2 har webTV, men du må desverre betale for å se Hotell Cæsar.. Men hvis du har lyst til å se gamle episoder du ikke har fått med deg finnes det MASSE på TV2s hjemmesider/webTV Sandra. ps. nrk har også manga mange gamle programmer liggende ute, men til forskljell fra tv2 er de fleste her gratis(Ut i vår hage, lille lørdag, nytt på nytt, nyhetene osv..)
Gjest Seleena Skrevet 30. november 2003 #8 Skrevet 30. november 2003 Betale? Hvordan får du regning da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå