AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #1 Del Skrevet 5. september 2011 Skal på hyttetur med min nye kjæreste i helga, og lurte på hva jeg bør pakke? Vil ikke være "slask" , vil se bra ut. Men vil ikke være barbiedukke heller liksom.. Vi skal også på date en av dagene, til byen. Råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #2 Del Skrevet 5. september 2011 Hvis han er en utpåtur-type vil han synes det er mer sexy at du pakker enkelt og praktisk enn tar med rettetangen. Ta med skikkelig turtøy og jeans og mascara til daten. Her er Turistforeningens pakkeliste for fjelltur: pakkeliste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #3 Del Skrevet 5. september 2011 Det spørs jo helt hvor hytta ligger, om dere må gå gjennom myr for å komme til den eller kan kjøre helt fram. Værmeldinger er også ganske nyttig. Og hva er egentlig for slaskete på hytta? Tror kjæresten min hadde sett rart på meg om jeg dro med meg dongeribukser og ballerinasko. Når vi er på hytta går det i gode joggebukser, tjukkesokker og singlet eller løse t-skjorter. Tror jammenmeg at han synes jeg er det diggeste i verden likevel, jeg. Med joggebukse har han lett tilgang til tafsing, noe han syns er kjempegøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 5. september 2011 #4 Del Skrevet 5. september 2011 Spørs jo litt om det er en sånn hytte med boblebad, badstu og varmekabler i innkjørselen, eller om vi snakker utedo, brønnhus og parafinlamper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #5 Del Skrevet 5. september 2011 Det er en hytte med bad og innlagt vann og strøm, men den ligger litt inni skogen. Kan kjøre helt bort. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #6 Del Skrevet 5. september 2011 Enkel sminke, enkle klær. Ikke mye sjarm med ei dame som tripper rundt i høyheler, stivstylet hår og masse sminke på hyttetur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 5. september 2011 #7 Del Skrevet 5. september 2011 sexy undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transelise Skrevet 6. september 2011 #8 Del Skrevet 6. september 2011 Sexy kort enkel kjole eller skjørt til kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #9 Del Skrevet 6. september 2011 Folk som ser bra ut i pene klær ser også bra ut i mer avslappede klær, man trenger ikke slaske seg til med onkels gamle fleecejakke han vant da han løp Tine-stafetten i 1963 av den grunn. Jeg hadde definitivt tatt med et par hettegensere av typen man finner på American Apparel, altså helt vanlige pene ikke-utvaskede hettegensere i en farge som kler deg. Fyren kommer til å se rart på deg hvis du sitter med trange jeans, så ta med noen komfortable bukser, det trenger ikke bety en gammel treningsbukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. september 2011 #10 Del Skrevet 6. september 2011 Skinnyjeans og masse sminke ser ikke bra ut på hyttetur! Kle deg avslappet, uten å være slaskete. Har selv masse bergans/stormberg/norrøna klær. Avslappet tøy, som ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå