Gjest Martin Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Hei trenger råd fra dere, Sliter med sexlivet til med min samboer. Vi har vært sammen et år og har det generelt veldig fint sammen. Problemet er at jeg hele tiden må ta intiativ til sex. Hun aviser meg ofte. Har pratet med henne, men da blir hun trist. Hun sier at hun er veldig fornøyd med sex livet vårt. Det er godt, og hun kommer hver gang. Hun er fornøyd. Jeg blir trist når jeg ofte blir avvist. vi har sex 3-4 ganger i uken, men da har jeg kansje blitt avvist 2-3 ganger før vi gjør d. Er lei av å mase, virker ikke som hun er seksuel i det hele tatt. Onanerer aldri, har ingen fantasier, vil bare ha vanlig sex. Jeg vil at hun skal ta intiativ. Vil ikke at hun skal sitte og si ja og nei, jeg føler meg som en ung gutt som får godteri på lørdag. Hun bestmer når vi skal og når det passer henne. Føler at hun ikke elsker meg siden hun ikke tar intiativ
Gjest badeand1 Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 syns 3-4 ganger i uka er "masse" jeg..? Jeg og typen har sjelden sex men det betyr ikke at jeg ikke elsker han. 2
johoo Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 synese også det er ofte med 3 - 4 ganger i uken 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 3-4 ganger i uken er jo kjempebra. 1
Gjest Martin Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Det er ofte nok, trenger ikke noe mer. Problemet er at jeg må mase så mye, hun tar aldri intiativ Hadde ikke jeg tatt intiativ ville det ikke blitt noe Er lei av å bli avvist. Hun skal liksom besteme akkuratt når det passer. Planlegge det, kan ikke la tilfeldighetene besteme Når dette er tilfelle opplever jeg at hun ikke er interesert. Hadde hun vært det ville hun gjort noe. Hun sier at hun er det og sex livet er topp er det rart jeg blir forviret og usikker?
Quijote Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Hei trenger råd fra dere, Sliter med sexlivet til med min samboer. Vi har vært sammen et år og har det generelt veldig fint sammen. Problemet er at jeg hele tiden må ta intiativ til sex. Hun aviser meg ofte. Har pratet med henne, men da blir hun trist. Hun sier at hun er veldig fornøyd med sex livet vårt. Det er godt, og hun kommer hver gang. Hun er fornøyd. Jeg blir trist når jeg ofte blir avvist. vi har sex 3-4 ganger i uken, men da har jeg kansje blitt avvist 2-3 ganger før vi gjør d. Er lei av å mase, virker ikke som hun er seksuel i det hele tatt. Onanerer aldri, har ingen fantasier, vil bare ha vanlig sex. Jeg vil at hun skal ta intiativ. Vil ikke at hun skal sitte og si ja og nei, jeg føler meg som en ung gutt som får godteri på lørdag. Hun bestmer når vi skal og når det passer henne. Føler at hun ikke elsker meg siden hun ikke tar intiativ Jeg forstår godt at du føler deg avvist når hun ikke vil ha sex like ofte som deg. Allikevel synes jeg det blir feil å trekke slutningen om at hun ikke elsker deg fordi hun ikke vil ha sex like ofte som deg. Har du forsøkt å snakke med henne om dette? I mitt forrige forhold hadde vi sex omtrent like ofte som dere, fordi han maste. Jeg rakk aldri å ta initiativ før han var så hard at han omtrent jukket på beinet mitt! Og dess mer han maste, dess mindre lyst fikk jeg. I mitt nåværende forhold har vi sex minst en gang om dagen. Fordi vi er åpne om seksualiteten vår. Og fordi han lar meg ta initiativ uten at han maser. Cluet er at du antakelig må trekke deg litt tilbake, slik at hun får mer seksuelt spillerom. Og at dere må lære dere å snakke sammen om dette! 1
Gjest Høne Pøne Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 enig med de over. får du 3-4 ganger i uken så har ikke du noen fare.
Gjest Martin Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Jeg forstår godt at du føler deg avvist når hun ikke vil ha sex like ofte som deg. Allikevel synes jeg det blir feil å trekke slutningen om at hun ikke elsker deg fordi hun ikke vil ha sex like ofte som deg. Har du forsøkt å snakke med henne om dette? I mitt forrige forhold hadde vi sex omtrent like ofte som dere, fordi han maste. Jeg rakk aldri å ta initiativ før han var så hard at han omtrent jukket på beinet mitt! Og dess mer han maste, dess mindre lyst fikk jeg. I mitt nåværende forhold har vi sex minst en gang om dagen. Fordi vi er åpne om seksualiteten vår. Og fordi han lar meg ta initiativ uten at han maser. Cluet er at du antakelig må trekke deg litt tilbake, slik at hun får mer seksuelt spillerom. Og at dere må lære dere å snakke sammen om dette!
Gjest martin Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 Forstår d, er flinke til å prate. Men hun ser ikke at det er noe problem Hun forstår ikke at jeg syntes det er trist å bli avvist.
Gjest badeand1 Skrevet 5. september 2011 #10 Skrevet 5. september 2011 Forstår d, er flinke til å prate. Men hun ser ikke at det er noe problem Hun forstår ikke at jeg syntes det er trist å bli avvist. Derfor må du fortelle henne det og prate om det!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 Blir litt fascinert over at det sjelden nevnes at folk også kan ha ulik lyst på sex. Personlig kan jeg fint gå flere måneder uten at lysten viser seg så jeg må faktisk mases litt på men når man først er i gang så er det jo godt. Hormonprevensjon er også en kjent lystdreper, spør partneren din om hun har vurdert andre alternativer og se om det hjelper ?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #12 Skrevet 6. september 2011 Jeg hadde ikke giddet å være den som tar initiativ hver gang. Da hadde jeg drøyd det til hun begynte å ta initiativ, og hvis ikke så hadde jeg vurdert om det var et forhold jeg ville bli værende i eller ikke.
Gjest otrivin Skrevet 6. september 2011 #13 Skrevet 6. september 2011 Syns det er det er mye med 3-4 ganger i uken? Vi har hvertfall minst en til to ganger om dagen vi... Wæh. Jeg trodde jeg hadde dårlig sexlyst
Niennas Skrevet 6. september 2011 #14 Skrevet 6. september 2011 Jeg har vært som kjæresten din, da hver gang jeg ble mast på å ha sex, hvor mer døde min sexlyst. Til slutt endte det med at jeg hadde pliktsex en gang i uka, som igjen gjorde at jeg til slutt mistet all sexlyst. Tror det hjelper å prate med henne, og fortelle henne at DU føler deg ille av å bli avvist, og ønsker at hun kommer litt mer på banen. Så får dere se hvordan det går
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå