Gjest Donna Skrevet 28. november 2003 #1 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg hadde regnet med besøk i helgen og leide derfor Ondskapens Hotell - som jeg har intrykk av at er tidenes beste skrekkfilm- og ikke noe for sarte sjeler. Nå må jeg se den alene- tørr jeg det??? pyse som jeg er når det gjelder sånt ..huff ...... Har DU sett den - og hvordan var det å leve etter å ha fått disse uhyggelige bilder på netthinnen? Særlig nå i disse mørke og skumle tider ..... :-? *grøsse* :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stassy Skrevet 28. november 2003 #2 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg synes denne filmen er helt genial, og den var MEGET skremmende de første gangene. Ei venninne av meg derimot synes ikke den var noe skummel i det hele tatt (gjett om jeg ble skuffa da.. ). Men jeg er også pyse, og hadde ikke tort å se den filmen alene de første gangene.. :-? (etter å ha sett den nok til å kunne den nesten utenat er den selvsagt ikke fullt så skummel lenger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. november 2003 #3 Del Skrevet 28. november 2003 Selvfølgelig tør du se den alene! Det er en knallgod film, men er litt ekkel mot slutten. Lås døra og trekk for gardinene. Snurr film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 28. november 2003 #4 Del Skrevet 28. november 2003 På hvilke måter er den skummel da - ekle bilder - eller mer på det psykiske plan? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. november 2003 #5 Del Skrevet 28. november 2003 Psykiske plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m_h Skrevet 28. november 2003 #6 Del Skrevet 28. november 2003 Ja,filmen er genial! Men kan love deg at du nok blir skremt,det ble iallefall jeg.. :o Hehe,har sett mange ganger jeg også,så jeg kan den vel utenatt jeg også.. Men en ting er sikkert,du går glipp av mye om du ikke ser den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. november 2003 #7 Del Skrevet 28. november 2003 Nei. Det hadde jeg ikke gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. november 2003 #8 Del Skrevet 28. november 2003 Men en ting er sikkert,du går glipp av mye om du ikke ser den.. Helt enig! Sitt ikke her og tøys nå da, se filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stassy Skrevet 28. november 2003 #9 Del Skrevet 28. november 2003 ja, bare pass på at du har alt du trenger like i nærheten.. tør nesten ikke lee på meg når jeg ser skumle filmer, jeg ihvertfall 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. november 2003 #10 Del Skrevet 28. november 2003 Du har ikke råd til å la være! Filmen er genial og superbra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 28. november 2003 #11 Del Skrevet 28. november 2003 hehe får prøve i dagslys i morgen da ...kan jo alltids ta den av om det blir for ille .... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 28. november 2003 #12 Del Skrevet 28. november 2003 Skremmende på det psykiske plan. Men også en del ekle/skumle bilder. Som for eksempel damen i badekaret er ikke akkurat et vakkert syn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 28. november 2003 #13 Del Skrevet 28. november 2003 Den er drit bra film og Jack Nickholsen som spiller,gjør den susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. november 2003 #14 Del Skrevet 28. november 2003 Hadde i hvertfall ikke sett den alene når det var mørkt! Tror forsåvidt jeg ikke hadde sett den alene når det var lyst heller. Ved nærmere ettertanke hadde jeg nok ikke sett den i det hele tatt, men det kan være det bare er meg som er hysterisk. Har nemlig aldri turt å se den filmen ferdig med selskap en gang... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. november 2003 #15 Del Skrevet 28. november 2003 Hva med å vente til du ikke er alene med å se den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. november 2003 #16 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg ser ikke ekle filmer, men denne gikk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. november 2003 #17 Del Skrevet 29. november 2003 Onskapens hotell er for pyser... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 29. november 2003 #18 Del Skrevet 29. november 2003 Du mååå se den. Jeg så den første gang i 80 eller 81 og har sett den med jevne mellomrom siden. The Simpsons hadde forøvrig en version i uka som var - "The Shinning". Kjempebra! Jeg savnet bare tvillingerne og en version av "redrum" :hår: Hilsen Trille (liker også "Nattsvermeren" og "Nattevakten" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 29. november 2003 #19 Del Skrevet 29. november 2003 Var 13 da jeg så den, og sov inne hos mamma og pappa den natta :-? :oops: Pysa :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. november 2003 #20 Del Skrevet 29. november 2003 genial film ja. En absolutt "må-sees-film". Utrolig skummel og ekkel første gang jeg så den, hmm ved nærmere ettertanke, den er nok fortsatt skummel - jeg hadde ikke turt å se den alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå