Gå til innhold

Kjæreste eller søsken

Anbefalte innlegg

Gjest Undreren
Skrevet

Jeg har tenkt på noe helt siden jeg fikk min første kjæreste. Og ble inspirert av tråden om hvem man velger av barn eller partner.

Hvis det er samme senarioet som det med parter eller barn, hvem ville du da valgt å redde livet til hvis det er snakk om et søsken eller partner? Hvis du MÅ velge?

Jeg venter litt med å si hva jeg tenker men er like sikker nå som med forrige kjæreste som var min første. Vil se hva dere mener uten at dere tenker på hva jeg ville valgt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, for en problemstilling! Jeg hadde valgt broren min.

Skrevet

Jeg hadde valgt kjæresten min.

Skrevet

Mistet nesten lillebroren min i sommer, forsto da hvor utrolig mye han betyr for meg, så ville uten tvil valgt broren min.

Skrevet

Min kjære, elskede, verdens beste samboer betyr så uendelig mye for meg. Vi har vært sammen i nesten et tiår, og vi regner med å være sammen til den dagen en av oss dør... men jeg hadde ikke klart å velge han over broren min. Og det til tross for at broren min antageligvis hadde valgt samboeren sin over meg. Det skjærer i hjertet bare jeg skriver dette... :tristbla:

Skrevet

Totalt urealistisk problemstilling, men jeg hadde valgt storebroren min. Det å velge bort ham er jo i praksis å velge bort mamma og pappa også. Dessuten er han tipp topp.

Skrevet

kjæresten min! uten tvil!

Skrevet

Jeg elsker samboeren min så utrolig høyt! Men jeg hadde nok aldri klart å velge noen over søsteren min..

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på hvilket søsken det er snakk om...

• Liker 1
Skrevet

Man finner alltids en ny partner...det gjør man ikke med familie :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

jeg hadde valgt min kjære.

Skal tro om de som har flere enn 1 søsken har enklere for å si kjæresten?

Din livspartner er jo din familie, og foreldre til ditt barn. Jeg hadde aldri klart å valgt noen over han.

Hva skal man da si til barnet som vokser opp med kun en foreldre? Jeg valgte din tante over din far?

Om jeg fant ut at min mann hadde valgt å redde livet til søsteren sin foran meg så vet jeg ikke om jeg hadde turt å fått barn med en mann med slik holdning og prioritering.

Skrevet

Jeg har måtte velge mannen min, mine barns far! Av den enkle grunn at han er mine barns far! Selv om valget ville vært grusomt.

Skrevet

Ts her. Jeg ville valgt broren min. Men ser at det blir jo annerledes når man har barn med partner. Det har ikke jeg så vet ikke hvordan det ville endret valget mitt.

Skrevet

Nå er jo dette en helt absurd problemstilling, men om valget skulle komme: Lillebror, uten tvil! Kjæresten hadde gjort akkurat det samme for sitt yngre søsken, og jeg hadde aldri ønsket noe annet.

Skrevet

LETT typen!!!! <3 Min søster løper når hun ser meg så i faen skulle jeg reddet henne for.

Ehm, dessverre (syns det er litt fælt) så ville han valgt meg foran sine søsken også.

Skrevet

Broren min, UTEN TVIL! Blod er jo tykkere enn vann :)

Skrevet

Jeg har 9 søsken! alle eller ingen..Heldigvis kommer det aldri til og skje at jeg må velge :)

Skrevet

Hadde følt meg forferdelig uansett hvem jeg ikke klarte å redde, men det hadde nok blitt partneren min, da det er han som står meg aller nærmest.

Skrevet

Siden jeg verken har bror eller kjæreste så jeg har foreløpig ikke noen av disse to å redde! ;-)

Skrevet

Man finner alltids en ny partner...det gjør man ikke med familie :klemmer:

Igjen: Har du valgt å leve livet ditt med familien din? Jeg hadde valgt kjæresten min, fælt å si det: uten tvil. Det ville vært et tøft valg, men sånn er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...