bebisss Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Jeg har nettopp kjøpt ett solkort for 15X14min Jeg bruker veldig sjeldent solarium så jeg vet ikke hvor mange ganger som er nokk. Typen min kommer hjem om 2 mnd og jeg vil være brun til han kommer hjem Jeg blir vanligvis brun sånn middelsfort om jeg kan si det, har brunt hår, blå øyner, litt fregner på nesa og medium hudfarge vil jeg si, selv om jeg blir veldig bleik på vinteren Noen som har erfaring, tenkte jeg skulle ta de siste 5 ukene før han kommer hjem å sole meg mandag,onsdag og fredagen i 14 minutter per gang, er det en grei tid? blir man veldig brun da tror du? Solsengene er virker veldig gode, ser nye og profesjonelle ut:p om det har noe å si :gjeiper: Ellers tar jeg imot all tips om solarium, og jeg vet solarium ikke er bra for deg og dette er sikkert 3 gangen i mitt liv jeg gjør det, så jeg trenger ikke ei lekse, bare litt tips:)
pandabear Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Jeg ville ikke tatt mer enn to ganger i uken. Eller, når det kun er snakk om 14 min hver gang kan du kanskje kjøre på med 3? Jeg tok litt sol i våres før sommeren kom, og da spiste jeg betakaroten i tillegg til å ta sol 2 dager i uken. Fikk en fin grunnfarge og det holdt for meg.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Hvor brun du blir avhenger selvfølgelig av hudtypen din, som du er inne på selv. 5 uker er passe, ikke start senere, anbefaler deg 6 uker. 3 dager i uken er bra i starten, vurder evt 10-12 min i starten og øk litt etterhvert (16-20 min). Etter 2 uker kan du gjerne øke til 4 ggr i uken hvis du ønsker skikkelig farge. For best resultat må du "exfoliate" minst en gang i uken og påføre en god fuktighetskrem før og etter hver runde i solarium!
Gjest otrivin Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Hvis du skal ta på brun og blid - bruk solariumskrem for å bli fortere brun og IKKE bruk de nyeste, ta heller de "bling" greiene, de er billigere og man blir MYE brunere. Jeg er så brun jeg ser pakistansk ut og jeg tar sol 20 min en gang i uken stort sett.
kills Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Når jeg ønsker å bli brun fort slenger jeg på 25-30 minutter 2-3 ganger i uken. I tillegg er det ikke dumt å bruke de kremene som selges hos solstudioet eller kombinere med en god selvbruning (selv bruker jeg Dior sin).
charlott Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Du bør ikke starte senere enn 5 uker. Rent helsemessig for huden, er det bedre med korte perioder i solariet ofte, enn lange perioder mer sjelden. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 Hvis du skal ta på brun og blid - bruk solariumskrem for å bli fortere brun og IKKE bruk de nyeste, ta heller de "bling" greiene, de er billigere og man blir MYE brunere. Jeg er så brun jeg ser pakistansk ut og jeg tar sol 20 min en gang i uken stort sett. Oi, dette ble JEG nyskjerrig på :D Hva er de "bling"-greiene?? Jeg vil også bli så brun at jeg nesten ser pakistansk ut
Gjest otrivin Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Oi, dette ble JEG nyskjerrig på :D Hva er de "bling"-greiene?? Jeg vil også bli så brun at jeg nesten ser pakistansk ut De har forskjellige solariumer, noen store blå fancy, og noen rosa/lilla litt mindre men fancy, disse mindre er iallefall bedre! http://www.brunogblid.no/vare-tjenester/solarium/ Hvis du ser på bildet der, er det de til venstre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå