pandabear Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Jeg lsnker meg en krølltang lik denne typen her; Krølltang Og lurer på om noen har noen erfaringer der. Hvilke merke og type er best. Hvor er de billigst? Man kan vel ikke kjøpe sånt fra utnlandske nettsider, for de har vel ikke norsk stikkkontakt?
Nora90 Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Her er den du linket til, men i norsk butikk http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=165464876
Jade Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Det er vel ikke vits å kjøpe den til 399,- når den koster 218,- på FeelUnique? Her er ei som har kjøpt den på FeelUnique: http://sunshinegirl85.wordpress.com/2011/06/30/pakke-i-posten-feelunique-16/ hun skriver at du trenger en adapter. Vet ikke hvilken kontakt den fra Clas Ohlson har.
pandabear Skrevet 5. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2011 Okei. Men med den og adapter kan man kanskje like gjerne kjøpe en på clas olshon? Eller? Hva koster en adapter ca? Men noen som har erfaringer med akkuratt denne? Er den bra, eller bør jeg velge ett anet merke eller type?
Jade Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 (endret) På linken jeg skrev, så skriver hun at den koster 59,- på Clas ohlson. men kjøper du hele greia på Clas Ohlson, så må du ihvertfall sjekke at du ikke trenger adapter i tillegg, for da blir det ihvertfall dyrt! Hun skriver også at hun er veldig fornøyd med den. Og Hilde Christina er visst også fornøyd med den. Omtalen hennes finner du her: http://www.hildechristina.com/remington-style-professional-pearl-wand-min-nye-bestevenn Jeg har ikke prøvd den selv Var bare i Google-modus. Endret 5. september 2011 av Jade
pandabear Skrevet 5. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2011 Herregud fikk ikke med meg det jeg. Takk Ja, du sier noe der, kjipt å kjøpe den så mye dyrere på CO å ende opp med å måtte kjøpe en adapter itillegg.. En adapter er vel ikke dumt å ha uansett, så nå ser det ut som om det blir en remington på meg Takk for svar!
Jade Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 Det KAN jo hende at Clas Ohlson selger med norsk kontakt Bør ihvertfall undersøkes hvis du vurderer det
pandabear Skrevet 5. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2011 Jepp.. Nå ser jeg at det er foreløpig utsolgt på feelunique. Det var jo typisk.
BeautyFuzz Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 Liker godt OBH nordica sin krølltang som ser slik ut Har omtale og bilde om du vil se
BeautyFuzz Skrevet 5. september 2011 #11 Skrevet 5. september 2011 (endret) http://mallo88.blogg.no/1312457633_omtale_obh_nordica_ar.html her Har ikke bilde av krøllene i hele håret enda. men det kommer video Edit: her er bilde av krølltangen i bruk i eit annet innlegg; http://mallo88.blogg.no/1312994744_tips_hvordan_f_krllen.html Endret 5. september 2011 av Malin;) - Makeup
pandabear Skrevet 5. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2011 Wow, det ble jo kjempefine krøller! Takk for tips
Gjest Armule Skrevet 5. september 2011 #13 Skrevet 5. september 2011 Clas Ohlson sin Remington har selvfølgelig norsk kontakt. 2
pandabear Skrevet 5. september 2011 Forfatter #15 Skrevet 5. september 2011 Clas Ohlson sin Remington har selvfølgelig norsk kontakt. Okei, du er sikker?
Gjest Armule Skrevet 5. september 2011 #16 Skrevet 5. september 2011 (endret) Okei, du er sikker? Den selges på Clas Ohlson, og i Norge. Ja, jeg er sikker edit: det står heller ingenting i spesifikasjonen om at det er en utenlandsk kontakt. Endret 5. september 2011 av Cervix
pandabear Skrevet 5. september 2011 Forfatter #17 Skrevet 5. september 2011 Okei, takk Da er det bare å velge da
Gjest Armule Skrevet 5. september 2011 #18 Skrevet 5. september 2011 Okei, takk Da er det bare å velge da Jeg ville gådd for CO sin, i alle fall om du bor i nærheten av deres butikker Har hørt at FU har vært litt vanskelig å få tilbake moms og tollavgift ifra, og siden den går akkurat over vil du nok måtte både betale og vente litt ekstra før du får den.
pandabear Skrevet 5. september 2011 Forfatter #19 Skrevet 5. september 2011 Er det nå i det siste de har begynt å være vanskelige? Har aldri kjøpt over 200kr derfra før, men de fleste sier jo at de betaler tilbake? Men samtidig, er jo ikke så mye å spare på å kjøpe den der heller.
Gjest Armule Skrevet 5. september 2011 #20 Skrevet 5. september 2011 Er det nå i det siste de har begynt å være vanskelige? Har aldri kjøpt over 200kr derfra før, men de fleste sier jo at de betaler tilbake? Men samtidig, er jo ikke så mye å spare på å kjøpe den der heller. Det er ikke alle det skjer med, men har hørt rundt HC at det er en del lesere der som har hatt vanskeligheter de siste månedene med å få kontakt med FU i forbindelse med slike tilbakebetalinger. Du sparer drøyt en hundrings, og det er jo litt penger. Spesielt om man er student Men jeg liker å ha ting med en gang jeg får lyst på det.. og har selv sjekket litt rundt om Remington, og om jeg skulle kjøpt den ville jeg gjort det på CO eller Elkjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå