Gå til innhold

Noen andre some har bestilte i det siste...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestilte for første gangen i fra Strawberry Net. Jeg bestilte:

Dermalogica Skin Smoothing Cream

Dermalogica Ultracalming Cleanser

Det koster litt under 400kr. Det kan jeg slett ikke klager på. Er litt spent nå...tror du den ble stoppet i toll eller....? Krysser fingrene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt, men det var fra Lookfantastic.com

Bestilte i en to gang.

På mandag fikk jeg:

-Tigi Bed Head Self Absorbed Mega Vitamin Shampoo

-Tigi Bed Head Self Absorbed Mega Vitamin Conditioner

-Dermalogica Anti-Bac Skin Wash

For denne pakken betalte jeg ca 425kr.

I går fikk jeg:

-Dermalogica Multi-Active Toner

-DermalogicaOil Control Lotion

For denne pakken betalte jeg ca 480 kr.

Kjempe fornøyd med både produkter og service :D

Har enda ikke turd å bestille fra Strawberrynet, på grunn av at jeg er redd for at pakken skal bli stoppet i tollen.

Men har gode erfaringer med Lookfantastic og Essentialdayspa.

Gjest Anonymous
Skrevet

Veldig mange pakker fra Strawbeerynet blir stoppet i tollen for tiden, men vi får tro du slipper unna.

Jeg kommer ikke til å bestille fra de på lenge nettopp pga tollens kjærlighet overfor Strawberry.

Skrevet

Var det slik at vi ikke må betale porto på Strawberrynet?

Hvis så, hvorfor ikke bestille alt i småpakker - en haug med småbestillinger, så slipper man tollen (som regel koster ikke en ting over 200kr)?

Skrevet

Jeg gå å plager meg fordi jeg ombestemte meg. Burde bestille i fra LookFantastic. Jeg liker ikke at det kan hende at jeg må vente lenge eller ble stoppet i tollet. Ja ja men sånn er det...Bare håper det går bra men jeg får sånne angst for det etter å lese tidligere innlegg om Strawberry Net.... :(

Skrevet

jeg bestilte en håndkrem fra strawberrynet 10oktober, har enda ikke fått den...

Skrevet

Bare èn av mine 6-7 pakker fra strawberrynet er blitt stoppa i tollen.

Skrevet

..Og min ble stoppa i tollen, men var allikevel her 6 dager etter bestilling!

(Var en total turnaround-krem som var innpakket i sølvpapir, det så ikke ut til at de hadde rørt den)

Tipper den kosta litt over 200,- men den gikk igjennom fordet. (regner ikke med at tollerne har full kontroll på hva sånne kremer koster! :ler: )

Skrevet

Forrige fredag bestilte jeg, og nå har varene ankommet på posthuset. Kommet for seint å hente i dag, men synes det var kult at det var så raskt. Hvordan vet jeg om jeg har slippet tollen eller ikke? Står det noe plass om lappen eller pakke eller får jeg brev...?

Skrevet
Forrige fredag bestilte jeg, og nå har varene ankommet på posthuset. Kommet for seint å hente i dag, men synes det var kult at det var så raskt. Hvordan vet jeg om jeg har slippet tollen eller ikke? Står det noe plass om lappen eller pakke eller får jeg brev...?

På min hentelapp fra posten var det stemplet "Tollfritt" elns, og derfor visste jeg at den hadde vært inne til tollsjekk. De hadde dog ikke åpnet søvpapiret kremen var pakket inn i, så enten hadde de pakket den om, eller så gadd de ikke sjekke mer når de så at det bare var 1 vare der.

Skrevet

Jeg bestilte tre ting derfra for en liten uke siden. Fikk pakkelapper i går! (Alle tre var på under 200 hver for seg)

Det er det raskeste jeg har opplevd med levering fra dem. Kanskje fordi jeg denne gangen prøvde å krysse av for "gift"? :ler:

Skrevet

Jeg bestilte en parfyme på Strawberrynet for noen uker siden og den ble stoppet i tollen. Alt jeg trengte å gjøre var å fakse inn kvittering på betaling så ordna det seg :tommel:

Skrevet

tok vel under ei uke å få pakke fra strawberrynet.. har ikke henta den enda.. men det er bilde av pakken på lappen fra posten.. og der står det tollfritt, så det er vel sjekka.. jeg kjøpte en peeling-greie under 200.. jeg gidder ikke bestille over det bare for å vær sikker på at det ikke blir tull med tollen.. men dere som kjøper på lookfantastic.. er det ikke svindyrt å shoppe der siden det er i usa?? blir jo 200 bare i frakt??

Skrevet

Pakken fra Strawberrynet kommer nå minst like langt ifra - min var hvertfall sendt fra HongKong.

Skrevet
men dere som kjøper på lookfantastic.. er det ikke svindyrt å shoppe der siden det er i usa?? blir jo 200 bare i frakt??

Lookfantastic ligger da i England så vidt jeg vet, og frakten er ganske billig.

Skrevet
Pakken fra Strawberrynet kommer nå minst like langt ifra - min var hvertfall sendt fra HongKong.

strawberrynet har gratis frakt

Skrevet

Lookfantastic ligger da i England så vidt jeg vet, og frakten er ganske billig.

ups.. jeg sjekka sida en gang til.. var så brennsikker på at det var i usa.. må ha blanda med ei anna side.. ok takk :D

Skrevet

Ja jeg vet da det.

Skrevet

Ja jeg vet da det.

spiller vel ingen rolle hvor de sender fra da vel?

Skrevet

Jeg nesten lurer på hvordan det går ån....At hele verden får gratis frakt, og at priser er så rimelige. Hvordan får de det til mon tro? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...