41issirK Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Har en Ipod appel 64GB som ikke lader seg fra PC'en. Jeg har ikke noen andre ladere til denne. Så jeg får bare ladet den med PC'en. Men problemet er at den ikke lader seg. Jeg får koblet den til og alt det. Men den kommer bare den strøm "greia" som viser hvor mye strøm det er igjen (som bare har en liten rød strek). Og sånn har den stått i flere timer nå. Jeg får heller ikke "kontakt" med iTunes med den nå heller Så er det noen som vet hva som skjer med den, og hva jeg kan gjøre???
Morgan Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Hm,se om du kan finne noe om det her: www.Ipod1.no
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Sjekk at USB-kontakten du bruker på PC'n virker.
Yme Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Regner med at den får kontakt med PCen, siden batteriet kommer opp... Jeg gjetter at batteriet er ødelagt... Dessverre er ikke Apple noe fæn av at folk skal kunne bytte batteri, så om det er batteriet som er gåent, er du nødt til å få den på reprasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå