Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heei. Jeg vil gjerne få kjøpt meg noen fine gummistøvler nå som det regner så utrolig mye og jeg tror virkelig at jeg behøver det. Har sett ett par på Euro sko, men der er de helt sykt dyre. de koster rundt 1500 eller no. Jeg vil kjøpe, men ikke til en så stor pris. Noen av dere her som har peilig på hvor jeg kan få kjøpt fine gummistøvler (helst med mønster) til en grei pris?

Tusen takk for svar på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... de jeg så på Eurosko kosta 500,-.

På Skoringen hadde de mange fine (blant annet Viking) til rundt 500-lappen.

Skrevet

euro sko er kjent for å ikke ha bra sko. aldri kjøp der. de går i stykker med en gang

Skrevet

Kjøpte meg noen fine lilla med mønster i fjor på økonomisko! De kostet vel 199 eller 299. Så spørs om de holder så lenge da men de har nå redda meg hittil på regnværsdager :P

Skrevet

Tusen takk for alle svar :D Skal se om jeg finner noen på Økonomisko, men har hørt de har dårlig kvalitet? Er det sant ?

Oi, jeg trodde Euro sko var den "beste" av sko butikkene i sentre, tydeligvis ikke :P

Gjest Consensio
Skrevet

Skobutikker, Biltema, Jula (finnes det i Norge?) osv osv

Skrevet

Tusen takk for alle svar :D Skal se om jeg finner noen på Økonomisko, men har hørt de har dårlig kvalitet? Er det sant ?

Oi, jeg trodde Euro sko var den "beste" av sko butikkene i sentre, tydeligvis ikke :P

Tja mine andre sko fra økonomisko har vart kjempelenge. Har bare hørt andre si at gummistøvlene derifra ikke varte lenge. Kanskje bare jeg som går så forsiktig siden mine sko derfra varer å varer? :fnise:

Skrevet

Coop Obs tar inn gummistøvler i blant :) Så hvert fall at de hadde sånne Hunter-støvler der i fjor, så de tar sikkert inn noe i år også.

Skrevet

Sparkjøp pleier å ha et utvalg i fine og rimelige støvler! :)

Skrevet

oi jeg tok feil. jeg mente egentlig økonomisko hehe

Skrevet

...og europrice (har ett par på andre året nå), sportsbutikker, jakt og fiske butikker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...