Gå til innhold

HJELP! Kan jeg spise kylling som lukta vondt og går ut i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jøss, opplevde akkurat det samme! Jeg valgte å kaste kyllingen, for den luktet helt forferdelig. Jeg er fullstendig klar over at vakumpakket kylling ikke lukter godt, men denne luktet direkte surt. Både mannen min og jeg var enige om at det luktet så ekkelt at vi ikke tok sjansen. Kan godt hende det ville gått bra, men jeg tar ingen sjanser ift dårlig mat.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, opplevde akkurat det samme! Jeg valgte å kaste kyllingen, for den luktet helt forferdelig. Jeg er fullstendig klar over at vakumpakket kylling ikke lukter godt, men denne luktet direkte surt. Både mannen min og jeg var enige om at det luktet så ekkelt at vi ikke tok sjansen. Kan godt hende det ville gått bra, men jeg tar ingen sjanser ift dårlig mat.

Mvh Yvonne :heiajente:

Njea, det er forskjell på å lukte kyllingpromp og på å lukte surt. :ler: Kylling som lukter surt bør man være mer forsiktig med ja.

Det greieste er å gjøre det til en vane å lukte på kyllingen, slik at man lærer seg hvordan den vanligvis lukter, og dermed reagerer de gangene det lukter surt og dårlig.

• 3 år senere...
Skrevet

Kylling som er dårlig lukter man helt fint, det lukter drit. Pakkegassen i vakuumpakka lukter surt. Tipset da er å ta ut kyllingene, la dem hvile noen minutter også lukte på dem. Lukter dem ingenting er det bare å kjøre på. n

Anonymous poster hash: bb2e5...184
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Jeg ville ikke spist slik kylling som luktet vondt. Har gjort det selv og det var ingen god ide.

Kan også være at det er tydelig misfarging på kyllingen her og der.

Et kjempeproblem, er/kan være at det fra lenge tilbake har gått hull på emballasjen, noe som kan i seg selv forklare hvorfor kyllingen lukter ille.

Endret av Strandet
Skrevet

Kyllingfilet som er dårlig, lukter fortsatt jævlig etter at den er ferdig stekt.

Dessuten lukter dårlig kylling så mye høgg og helvete at bare lukta får deg til å brekke deg. Den blir veldig tydelig dårlig når den blir dårlig. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...