AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Fikk en regning fra skolen min på 6.500, den ble fakturert 29.8 og betalingsfrist 2.9 Må si jeg fikk litt sjokk. Har bedt om å få dele den opp, vet ikke hva jeg gjør om jeg ikke får det. Trodde da hvertfall man fikk LITT bedre tid på seg??
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 hmmm.. det var merkelig. du har nok rett på utsettelse!
Sissan9 Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Når meldte du deg på skolen da? Fikk du ikke beskjed om beløp og forfall da?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Dette var eksamner, som jeg tok uken før. Fikk ikke beskjed om noe som helst. Men er jo bare å betale, jeg bare reagerer på den veldig korte fristen, det jo ikke snakk om 200 kr liksom. Var jo såvidt jeg hadde mottatt brevet før fristen gikk ut.
Sissan9 Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Det er litt merkelig, men det er også litt merkelig at du ikke ble informert om prisen på eksamenene før du tok dem...
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Ganske sikker på at det ikke er helt lov med såpass kort betalingsfrist altså.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 Nei, alt skjedde veldig fort. De skulle ha kostet mindre, men prisen hadde visst gått opp siden i fjor, aner ikke hvorfor. Uansett, greit nok at det koster, det er fristen jeg reagerer på på et så stort beløp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå