Personlig12 Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Han her toppe heile driden, jeg må flire. Der er sååå sjarmerende gutter 1
Gjest Yellow Taxi Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 (endret) Genialt! ! ! Endret 5. september 2011 av Yellow Taxi
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 HAHAHAHAHA, DET ER SOM Å SE SAMBOEREN MIN!!! Så utrolig morsomt. Og litt søtt
Gjest Consensio Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Beste reklamen som har gått på TV`n på lenge
Gjest Nedfall Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Ingenting slår hard realisme i reklame.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ! Så den første gangen sammen med pappa og ga uttrykk for min avsky... "Jammen det er da sånn folk dusjer da?" Ok, så alle som går i fellesdusj snyter seg på gulvet, tisser i dusjen og ellers peller seg i navler, ører og ethvert annet kropphull man kan finne? Etter jeg påpekte det så han det selv, og nå synes han det er sp guffent at han skifter kanal hver gang den kommer på
Audrina Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Haha, den var bra :D Kom på denne videoen også: desverre litt dårlig kvalitet, men. Veldig sant 1
HedvigR Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 Hahaha Men tror ikke det hadde sett så annerledes ut hvis noen hadde filma meg i dusjen Bortsett fra at jeg ikke tisser i dusjen da, æsj..
HedvigR Skrevet 5. september 2011 #12 Skrevet 5. september 2011 Haha, den var bra :D Kom på denne videoen også: desverre litt dårlig kvalitet, men. Veldig sant Takk for den, delt videre!!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #13 Skrevet 5. september 2011 ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ! Så den første gangen sammen med pappa og ga uttrykk for min avsky... "Jammen det er da sånn folk dusjer da?" Ok, så alle som går i fellesdusj snyter seg på gulvet, tisser i dusjen og ellers peller seg i navler, ører og ethvert annet kropphull man kan finne? Etter jeg påpekte det så han det selv, og nå synes han det er sp guffent at han skifter kanal hver gang den kommer på Tuller du? Har selv vasket fellesdusj for menn, og har fjernet nasty shit som snus og sperm f. eks. Hvis de er alene i dusjen, så finnes det mennesker uten skrupler som er så ekle som de bare klarer.
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2011 #14 Skrevet 9. september 2011 Hadde vært fint om de også laget en realitetsreklame hvor et skikkelig kvinnfolk dusjer. Alle vi damene såper oss nemlig ikke inn slik som "alle" reklamer påstår; i langsom kino og dempet belysning, med sukk, stønn og jobbing med såpeskum til det er liiike før det tar av for henne, foran en innbilt kamera og tilhørende publikum, mens de smiler, er nygredde og oppsminkede under hele seansen...i dusjen. Tenker at å vise et hverdagslig menstruerende dememenneske, som klør seg både her og der, med kviser, valker og appelsinhud, som gjør unna det grøvste i morradusjen...hadde gitt ramaskrik. Nei til fordummende, løgnaktige damereklamer. Ja til virkeligheten - uansett hvor "virkelig" den måtte være. 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #15 Skrevet 9. september 2011 Hadde vært fint om de også laget en realitetsreklame hvor et skikkelig kvinnfolk dusjer. Alle vi damene såper oss nemlig ikke inn slik som "alle" reklamer påstår; i langsom kino og dempet belysning, med sukk, stønn og jobbing med såpeskum til det er liiike før det tar av for henne, foran en innbilt kamera og tilhørende publikum, mens de smiler, er nygredde og oppsminkede under hele seansen...i dusjen. Jeg har også tenkt på det der. Lurer på om folk går rundt og tror at jenter oppfører seg sånn i dusjen. På den annen side, jeg er ikke helt sikker på at vi trenger å se hverdagsrealistiske videoklipp heller. :gjeiper:
Personlig12 Skrevet 9. september 2011 Forfatter #16 Skrevet 9. september 2011 Hadde vært fint om de også laget en realitetsreklame hvor et skikkelig kvinnfolk dusjer. Alle vi damene såper oss nemlig ikke inn slik som "alle" reklamer påstår; i langsom kino og dempet belysning, med sukk, stønn og jobbing med såpeskum til det er liiike før det tar av for henne, foran en innbilt kamera og tilhørende publikum, mens de smiler, er nygredde og oppsminkede under hele seansen...i dusjen. Tenker at å vise et hverdagslig menstruerende dememenneske, som klør seg både her og der, med kviser, valker og appelsinhud, som gjør unna det grøvste i morradusjen...hadde gitt ramaskrik. Nei til fordummende, løgnaktige damereklamer. Ja til virkeligheten - uansett hvor "virkelig" den måtte være. Bra sagt
Gjest Skrevet 9. september 2011 #17 Skrevet 9. september 2011 Åååååhhhrrr,jeg bare digger den reklamen! Herlig og heit mann
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2011 #18 Skrevet 9. september 2011 Herlig og heit mann Tull og tøys, Iza: alle kan vel se at han er helt avkjølt av det svalende vannet? lol
Gjest Skrevet 9. september 2011 #19 Skrevet 9. september 2011 Tull og tøys, Iza: alle kan vel se at han er helt avkjølt av det svalende vannet? lol Du altså,Mar
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #20 Skrevet 9. september 2011 Uæ, håper ikke menn dusjer sånn. Får jo inntrykk av at han der er mer skitten når han er ferdig i dusjen enn før han startet. :gjeiper: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå