Gå til innhold

Gutter som dusjer... (Video)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han her toppe heile driden, jeg må flire. Der er sååå sjarmerende gutter :klemmer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Yellow Taxi
Skrevet (endret)

Genialt! ! !

Endret av Yellow Taxi
Skrevet

HAHAHAHAHA, DET ER SOM Å SE SAMBOEREN MIN!!!

Så utrolig morsomt. Og litt søtt :P

Skrevet

Jeg ELSKER den reklamen! :nigo:

Gjest Consensio
Skrevet

Beste reklamen som har gått på TV`n på lenge :fnise:

Skrevet

ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ!

Så den første gangen sammen med pappa og ga uttrykk for min avsky... "Jammen det er da sånn folk dusjer da?"

Ok, så alle som går i fellesdusj snyter seg på gulvet, tisser i dusjen og ellers peller seg i navler, ører og ethvert annet kropphull man kan finne? :klo:

Etter jeg påpekte det så han det selv, og nå synes han det er sp guffent at han skifter kanal hver gang den kommer på :fnise:

Skrevet

Haha, den var bra :D Kom på denne videoen også:

desverre litt dårlig kvalitet, men. Veldig sant ;)
  • Liker 1
Skrevet

Hahaha :fnise:

Men tror ikke det hadde sett så annerledes ut hvis noen hadde filma meg i dusjen :P Bortsett fra at jeg ikke tisser i dusjen da, æsj..

Skrevet

Digger den reklamen....

Skrevet

Haha, den var bra :D Kom på denne videoen også:

desverre litt dårlig kvalitet, men. Veldig sant ;)

:skratte: Takk for den, delt videre!!

Skrevet

ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ!

Så den første gangen sammen med pappa og ga uttrykk for min avsky... "Jammen det er da sånn folk dusjer da?"

Ok, så alle som går i fellesdusj snyter seg på gulvet, tisser i dusjen og ellers peller seg i navler, ører og ethvert annet kropphull man kan finne? :klo:

Etter jeg påpekte det så han det selv, og nå synes han det er sp guffent at han skifter kanal hver gang den kommer på :fnise:

Tuller du? Har selv vasket fellesdusj for menn, og har fjernet nasty shit som snus og sperm f. eks.

Hvis de er alene i dusjen, så finnes det mennesker uten skrupler som er så ekle som de bare klarer.

Skrevet

Hadde vært fint om de også laget en realitetsreklame hvor et skikkelig kvinnfolk dusjer. Alle vi damene såper oss nemlig ikke inn slik som "alle" reklamer påstår; i langsom kino og dempet belysning, med sukk, stønn og jobbing med såpeskum til det er liiike før det tar av for henne, foran en innbilt kamera og tilhørende publikum, mens de smiler, er nygredde og oppsminkede under hele seansen...i dusjen.

Tenker at å vise et hverdagslig menstruerende dememenneske, som klør seg både her og der, med kviser, valker og appelsinhud, som gjør unna det grøvste i morradusjen...hadde gitt ramaskrik.

Nei til fordummende, løgnaktige damereklamer.

Ja til virkeligheten - uansett hvor "virkelig" den måtte være. :nigo:

• Liker 7
Skrevet

Hadde vært fint om de også laget en realitetsreklame hvor et skikkelig kvinnfolk dusjer. Alle vi damene såper oss nemlig ikke inn slik som "alle" reklamer påstår; i langsom kino og dempet belysning, med sukk, stønn og jobbing med såpeskum til det er liiike før det tar av for henne, foran en innbilt kamera og tilhørende publikum, mens de smiler, er nygredde og oppsminkede under hele seansen...i dusjen.

Jeg har også tenkt på det der. Lurer på om folk går rundt og tror at jenter oppfører seg sånn i dusjen. På den annen side, jeg er ikke helt sikker på at vi trenger å se hverdagsrealistiske videoklipp heller. :gjeiper:

Skrevet

Tenker at å vise et hverdagslig menstruerende dememenneske, som klør seg både her og der, med kviser, valker og appelsinhud, som gjør unna det grøvste i morradusjen...hadde gitt ramaskrik.

Nei til fordummende, løgnaktige damereklamer.

Ja til virkeligheten - uansett hvor "virkelig" den måtte være. :nigo:

Bra sagt ;)

Skrevet

Åååååhhhrrr,jeg bare digger den reklamen! Herlig og heit mann :rodmer:

Skrevet

Herlig og heit mann

Tull og tøys, Iza: alle kan vel se at han er helt avkjølt av det svalende vannet? lol
Skrevet

Tull og tøys, Iza: alle kan vel se at han er helt avkjølt av det svalende vannet? lol

:skratte: Du altså,Mar :klemmer:

Skrevet

Uæ, håper ikke menn dusjer sånn. Får jo inntrykk av at han der er mer skitten når han er ferdig i dusjen enn før han startet. :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...