Gjest nelly Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 har en som ønsker seg trampoline til bursdagen (blir 8 år). på sportbutikken koster de m nett 3500 - 4500...på europris knapt 2000 m nett...er det store kvalitetsforskjeller? har også barn på 14 og 16 som kommer til å bruke den...
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Jeg ville nok ha kjøpt på sportsbutikk, såsant det ikke er helt samme merke da.. Jeg har ikke kjøpt trampoline på europris, men jeg ser for meg at det er viktig med trygghet, og da ville jeg ikke tatt det billigste.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Jeg ville nok ha kjøpt på sportsbutikk, såsant det ikke er helt samme merke da.. Jeg har ikke kjøpt trampoline på europris, men jeg ser for meg at det er viktig med trygghet, og da ville jeg ikke tatt det billigste. Jeg ville utentvil ha kjøpt den på Europris.. Plantasjen pleier også ha tilbud? Masse penger å spare. Tviler sterkt på at det er noe kvalitetforskjeller..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Ville kjøpt Europris sin. Har jobbet på Europris og kan ikke huske at vi noengang fikk inn en klage på trampolinene, men solgte utrolig mye av dem da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå