Gå til innhold

Noen som er gode til å lukte?

Anbefalte innlegg

Gjest Linnea 5
Skrevet

Jeg bruker Got2b sparkling hårsprayen, og den lukter så utrolig godt. Men jeg lurer på hva det lukter? Det lukter liksom søtt og friskt men jeg lurer på om denne duften har noe navn? Det står ingenting om duften på flasken eller på nett :/

Vet ikke helt om jeg har postet dette innlegget riktig nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den lukter som moussen (og det er jo ikke sikkert), så syns jeg den lukter litt bringebær, litt som sommerparfymen davidoff game hadde i fjor.

Skrevet

Den lukter kjempe godt! Personlig syns jeg den lukter bringebær :jepp:

Skrevet

beklager bruker ikke det produktet, men det minner meg om en søt dessert eller hint om frukt av den gule hårsprayen synes jeg...mandarin...?

Skrevet

Jeg synes den lukter mot bringebær.

Gjest Solmåne
Skrevet

Hvis den lukter som moussen så lukter den litt bringebær/skogsbæraktig. Jeg følte at jeg gikk rundt med skogsbær yoghurt i håret når jeg brukte den, så sluttet ganske fort og den havna i bosset :fnise: Men sprayen høres bedre ut! :)

Gjest Linnea 5
Skrevet

Takk for alle svar :) Nå mener jeg ikke den Got2b hårsprayen som er rød med bringebær-lukt, men den andre som er rosa og sølv. Tror faktisk det lukter litt melon, appelsin, jordbær og godteri, haha. Men skulle så gjerne visst hva man kan kalle denne lukten :/ enklere å forklare hvis jeg leter etter en lignende parfyme/krem f.eks. :) Jeg bruker faktisk å spraye hårsprayen på klærne mine :rodme: haha

Skrevet

^ Hm, jeg tror jeg blandet de to sprayene nå, ja.. Samboeren roper alltid "godteri!" når jeg har brukt den sparkling-sprayen, så den lukter vel litt ..Godteri? Søtt, frisk.. Loveheart? :vetikke:

Skrevet

Moscato har nok rett, for linken hennes går til en produktbeskrivelse, der det står at denne sprayen lukter solmoden melon ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...