Gjest Linnea 5 Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Jeg bruker Got2b sparkling hårsprayen, og den lukter så utrolig godt. Men jeg lurer på hva det lukter? Det lukter liksom søtt og friskt men jeg lurer på om denne duften har noe navn? Det står ingenting om duften på flasken eller på nett :/ Vet ikke helt om jeg har postet dette innlegget riktig nå..
Dragonfly84 Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Hvis den lukter som moussen (og det er jo ikke sikkert), så syns jeg den lukter litt bringebær, litt som sommerparfymen davidoff game hadde i fjor.
CowPow Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Den lukter kjempe godt! Personlig syns jeg den lukter bringebær
Wonders Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 beklager bruker ikke det produktet, men det minner meg om en søt dessert eller hint om frukt av den gule hårsprayen synes jeg...mandarin...?
FantasDick Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Jeg synes den lukter mot bringebær.
Gjest Solmåne Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 Hvis den lukter som moussen så lukter den litt bringebær/skogsbæraktig. Jeg følte at jeg gikk rundt med skogsbær yoghurt i håret når jeg brukte den, så sluttet ganske fort og den havna i bosset Men sprayen høres bedre ut!
Dragonfly84 Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Solmoden melon? Aha! På samme side så jeg at moussen virkelig lukter bringebær
Gjest Linnea 5 Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 Takk for alle svar Nå mener jeg ikke den Got2b hårsprayen som er rød med bringebær-lukt, men den andre som er rosa og sølv. Tror faktisk det lukter litt melon, appelsin, jordbær og godteri, haha. Men skulle så gjerne visst hva man kan kalle denne lukten :/ enklere å forklare hvis jeg leter etter en lignende parfyme/krem f.eks. Jeg bruker faktisk å spraye hårsprayen på klærne mine haha
FantasDick Skrevet 5. september 2011 #10 Skrevet 5. september 2011 ^ Hm, jeg tror jeg blandet de to sprayene nå, ja.. Samboeren roper alltid "godteri!" når jeg har brukt den sparkling-sprayen, så den lukter vel litt ..Godteri? Søtt, frisk.. Loveheart?
Dragonfly84 Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 Moscato har nok rett, for linken hennes går til en produktbeskrivelse, der det står at denne sprayen lukter solmoden melon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå