Gå til innhold

Hvordan skal jeg ta dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med en fyr for ca 1 måned siden. Har tilbrakt 3 helger sammen på rad pluss mange dager i uka.. Fredagen sa han at han var så glad for at han hadde møtt meg. Han har hele veien vist at han likte meg og vært veldig oppmerksom når det kom til å sende sms og så videre. På søndagen spurte han hva jeg tenkte på og da sa jeg at jeg hadde blitt bittelitt glad i ham, og da sa han at han hadde blitt glad i meg og.. Trodde at alt var fint.. Igår kveld virket han litt stillere enn vanligvis, og jeg dro hjem. Regnet med at han skulle sende en melding, men kvelden gikk uten en eneste melding. Da sendte jeg en melding og spurte om han levde, "jada :)" fikk jeg til svar. Så spurte jeg om det var noe han ville fortelle meg, fordi jeg syntes han virket litt rar. Da sa han at det ikke var meningen å virke rar eller noe, men at vi kanskje hadde sittet litt for mye oppå hverandre i helga - men at han likte meg godt.. Magefølelsen min sier at tingene har endret seg og jeg ser ikke det samme engasjementet som jeg gjorde fram til fredagen. Hvordan skal jeg ta det videre da? Bare kutte ut kontakten? Har veldig lite lyst til å bli såret og føler på meg at jeg kommer til å bli det..

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

ta det akkuratt som han sier det! dere har sittet oppå hverandre for mye i helgen! det er ganske vanlig at man er veeldig mye sammen i begynnelsen- så han er sikkert redd for at ting skal gå for fort og at han skal bli lei. all spenningen blir jo borte.. for meg så virker det som at han trenger litt albuerom- så la han få det!

Skrevet

Ja, skjønner det.. I mroges fikk jeg en melding om jeg hadde sovet godt og at jeg hadde glemt klokka mi der. Har ikke svart på den ennå.. Burde vel holde meg litt i ro nå og ikke være så tilgjengelig?

Skrevet

Jeg ville trukket meg litt unna om jeg var deg. Lag avtaler med venninner, finn på ting og vær opptatt. Er du tilgjengelig hele tiden blir det kjedelig. La han jobbe litt ;)

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg hadde helt sikkert også trukket meg litt unna. Men jeg synes det er uhøflig å vente med å svare på meldinger dersom man faktisk har anledning til å svare på dem.

Jeg hadde derimot ikke foreslått å treffes og sånt, men latt initiativet ligge hos ham.

Skrevet

Kalde føtter er noe dritt.

Men det kan jo gå seg til etterhvert.

Skrevet

Men er det ikke slik at alle menn er temmelig enkle? Om fyren liker jenta så nøler han vel ikke med å vise det? Lenge siden jeg har vært på datingsfronten, for jeg har vært i et langt forhold...

Skrevet

Jeg ville også latt det være litt opp til han nå siden han sa at dere hadde vært litt for mye oppå hverandre.

Skrevet

Svar på meldingene hans når han sender de, men ikke mas på han mer enn at du svarer når han spør. Om han spør om du har det bra, kan du kanskje spørre om han har det bra, men ikke mas mer utover det. La han ta initiativet til å sende melding og møtes og sånt!

Ikke kontakt han og vær opptatt med ditt. Om han vil møtes en dag, og du f,eks skal møte en venninne, så sier du at du skal møte en venninne. Da kan dere foreslå en annen dag å møtes på.

Menn er sånn at de liker å jakte, så da må du prøve å bli litt utilgjengelig igjen ;)

Jeg kan fortelle om min kjæreste.

Vi hadde kontakt fra første dag da vi møttes. Vi sendte flere meldinger hver dag og han ringte hver dag i 14 dager. Jeg følte meg helt i himmelen.

Så møttes vi innimellom også da :)

Men så ble det stopp. Han trengte tid alene, og jeg ga han tid alene.

Etter 1 mnd, tok han kontakt igjen, og jeg gjorde meg hele tiden litt utilgjengelig. Dette gjorde at han ville han mer av meg, og idag er vi fortsatt sammen. Men fortsatt gjør jeg meg litt kostbar og utilgjengelig, da jeg vet han liker det ;)

Noen menn er sånn, andre ikke ... :)

Skrevet

Lykkelig! Fulgte rådene og maset ikke, var sammen med venner.. Han tok kontakt igår kveld og vi snakket sammen om vanlige ting, så spurte han om jeg ville komme på besøk til uka. Så var nok bare innbilling som er så typisk mellomfasen.. Før jeg skulle legge meg sendte han melding og sa han måtte si at han var glad i meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...