AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Jeg er møkklei dårlige støvsugere som ikke suger skikkelig, og det er like støvete etter noen timer. Noen anbefalinger? Jeg har støv på hjernen og trenger noe som duger!! Er krise i mitt sinn!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Har hørt at Pamela skal være heftig på å suge...
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Har hørt at Pamela skal være heftig på å suge... Hahahaha. Ler så jeg gråter...
Grønt blad Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Jeg har en støvsuger fra Miele - tror det er denne: http://www.miele.no/no/husholdning/produkter/1325_20631.htm Jeg er svært fornøyd og anbefaler den virkelig. Den har teleskoprør og på standard"munnstykket" er det en festmekanisme som gjør at slangen enkelt kan festes til selve maskinen (veldig greit når man ikke bruker støvsugeren). Det følger med flere "munnstykker" og den har hepa-filter (visstnok bra for allergikere). Du kan stille mellom seks "sugestyrker", fra lett til svært kraftig. Anbefales!
Zzyzx Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Vi har denne: http://www.siemens-home.no/VSZ6GP1266.html Svært fornøyd. Den skal være energieffektiv (uten at jeg har målt det) og ledningen er lang. Sistnevnte er faktisk veldig greit siden vi ikke har allverdens med strømuttak, og jeg slipper å skifte uttak.
Gjest Lille-pus Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Og her i huset rul(l)er en Nilfisk Power Allergy omkring. Veldig godt fornøyd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Grønt blad: Hva koster den fra Miele?? Noen som har erfaringer med Electrolux sine støvsugere? Jeg er villig til å betale mellom 1000-2000 for en støvsuger. Helst ikke mer. Og de små robotene som går over gulvet er uaktuelle. Liker å støvsuge selv, fordi det da føles ut som det blir gjort skikkelig. Stoler ikke på noe annet..
Grønt blad Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Det er vel et par år siden jeg kjøpte den, og den var på tilbud til rundt 1700, hvis jeg ikke husker feil. Normalpris da var rundt 2400, men den har sikkert blitt billigere siden da.
Gjest otrivin Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Miee S6760? tror jeg vi har. Noe sånt. Miele er hvertfall bra!
Pusemamma Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 Jeg har Electrolux støvsuger, den kosta 14000 kr.! Har tidligere hatt billigere støvsugere jeg ikke har vært fornøyd med. Pga jeg har husdyr så må jeg ha noe skikkelig. Støvsugeren er bra den, litt tung og dra med seg vel og merke. Føler ikke støvet virvler opp sånn det gjør med andre maskiner. Veldig lang ledning som er et pluss. Har visst en støvsuger for resten av livet i følge selgeren
Gjest Sil3nt Skrevet 7. september 2011 #11 Skrevet 7. september 2011 Jeg har kjøpt den Philipsstøvsugeren de har hatt på Europris til 599kr. SUPERfornøyd! Så faktisk samme støvsugeren i Sverige til 1499kr! Så følte jeg gjorde et kupp. Anbefales! Tøff farge er det på den òg, knallblå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå