Gå til innhold

Hadde du pult henne ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pupper er pupper. Hadde aldri vært sammen med ei med så store, men hadde tatt hu for EN gangs skyld, hvorfor ikke? Ikke at hu var veldig pen akkurat, men trenger ikke å være supermodell for å være bangable for å si det på den måten.

Bangable! :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Deformert, tuller du? Mener du dette bilde:

www.myboobsite.com/photos/jana_defi_pinup.jpg

De er store ja, men symetrien er jo perfekt.

Det der må da være photoshoppet! Det er etellerannet som er feil med bildet, kan ikke sette fingeren på om det har med vinkler eller proporsjoner eller whatnot å gjøre, men det ser uekte ut. Jeg sier ikke at dama ikke har abnormalt store bryster IRL, det har hun nok, men dette må være redigert i tillegg.

Endret av Bond
Skrevet

Det der må da være photoshoppet! Det er etellerannet som er feil med bildet, kan ikke sette fingeren på om det har med vinkler eller proporsjoner eller whatnot å gjøre, men det ser uekte ut. Jeg sier ikke at dama ikke har abnormalt store bryster IRL, det har hun nok, men dette må være redigert i tillegg.

Du er ond. Tar fra oss illusjonene våre på den måten. Går bare ikke an...... :kjefte:

Skrevet

De ser alltid abnormt store ut, selv på youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=etbA1VlT97E

Skrevet

Dere som ville ha ligget med slike damer som er postet i denne tråden - ville dere også spankulert rundt i byen hånd i hånd med dem?

Jeg tenker at når man har såpass.. ehm, ekstreme attributter som disse frøknene, så blir det vanskelig å bli noe mer enn en smådrøy runkefantasi for menn. Når puppene er av slike dimensjoner, så vil de jo totalprege dama selv med klær på, og det vil bli vanskelig å se såkalt classy ut. Enkelte av damene som er postet, vil jo nærmest bli oppfattet som "freaks" av forbipasserende. Jeg lurer derfor på om slike damer kun opplever å være akseptable mellom soverommets fire vegger, ikke som armpryd i offentligheten for andre enn noen få fetisjister.

Skrevet

Hvis jeg var singel ville jeg nok ha ligget med de, litt for fasinasjonen sin skyld (Har aldri vært sammen med en som har så store bryster, eller sett noen i levende live) og litt for å se hvordan opplevelsen ville bli med så store pupper involvert (kna, kysse med mer). Spesielt hun nr 2 var veldig fin utenom de store brysetene (er nok litt i overkant store for det jeg finner "normalt" attraktivt). Om de er kjærestemateriell er vanskelig å si sånn rent ut i fra bildet...

Cosette

Dere som ville ha ligget med slike damer som er postet i denne tråden - ville dere også spankulert rundt i byen hånd i hånd med dem?

Hvis jeg hadde blitt kjæreste med en jente som hadde så store bryster så ville jeg selvfølgelig spankulert med henne rundt omkring i byen. Men jeg er enig at jeg hadde nok vært litt mer oppmerksom hennes attributter når vi hadde gått sammen, men som sagt, det må mer til en store pupper for min del for at jeg skal bli psykisk og fysisk interessert i en jente!

Skrevet

Ja.

Skrevet

Bangable! :skratte:

Haha, har bodd et år i USA, så sitter igjen litt sånn slang :sjarmor:

Gjest gnækvåg
Skrevet

Jeg hadde holdt henne i håret og spanka HL med beltet mitt, SÅ hardt! :pisk:

Også ville jeg gitt henne et glass med melk etterpå og litt kos. :klem: (lol)

Skrevet

Jeg hadde holdt henne i håret og spanka HL med beltet mitt, SÅ hardt! :pisk:

Også ville jeg gitt henne et glass med melk etterpå og litt kos. :klem: (lol)

Steinbra!

Gjest Sweetcheeks
Skrevet

Selvsagt, ja.

Ikke kan jeg forstå hvorfor dette skal være hengepupper heller.

fordi de henger? :filer:

Skrevet (endret)

Deformert, tuller du? Mener du dette bilde:

www.myboobsite.com/photos/jana_defi_pinup.jpg

De er store ja, men symetrien er jo perfekt.

Det blir det motsatte av symmetrisk når puppene er dobbelt så store som hodet til dama. Synes det er råstykt, shoppet, ekte eller silikon. Jeg synes ikke det er fint når en dame har 50 ganger så bred ræv som hun skulle hatt heller, kjempeføtter, overstore ører, 10 meter lange ben eller 1 meter lang nese. Disse puppene ser like dumme ut.

Endret av Bond
Skrevet

Jeg synes av en eller annen merklig grunn diskusjonen om hun første dama har henge pupper eller ikke veldig morsom. :popcorn:

Skrevet

Jeg synes av en eller annen merklig grunn diskusjonen om hun første dama har henge pupper eller ikke veldig morsom. :popcorn:

Jeg mente veldig morsom (Komma feil) :skratte:

Skrevet

Ja når de ikke ser at de rekker nedenfor navlen(!) kan en begynne å lure..... :skratte:

Skrevet (endret)

For å svare på dette greide jeg å google noen bilder av henne:

www.titsintops.com/boobmail/nelli-topless/nelli-roono-topless-04.jpg

bigtitsnews.net/img/110204/abbi_secraa-dreamlike_cup_size.jpg

www.bigxtits.com/blog/0807/nelli_roono06.jpg

Så svaret er kanskje ja!

Det ser jo ut som bolledeig som har hevet seg ekstremt ...

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

Det ser jo ut som bolledeig som har hevet seg ekstremt ...

:hoho:

Skrevet (endret)

For å svare på dette greide jeg å google noen bilder av henne:

www.titsintops.com/boobmail/nelli-topless/nelli-roono-topless-04.jpg

bigtitsnews.net/img/110204/abbi_secraa-dreamlike_cup_size.jpg

www.bigxtits.com/blog/0807/nelli_roono06.jpg

Så svaret er kanskje ja!

Oj, nå skjønner jeg endelig hva folk mener med store brød.

Stakkars jente, hvordan greier hun å sove?

Endret av Bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...