Gå til innhold

Hadde du pult henne ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis ikke dette er hengepupper, hva vil du kalle dem da? De rekker ned på lårene når hun sitter.

Det skyldes vel størrelsen. Brystvortene peker jo ikke nedover når hun står oppreist. Ja, de er for store, men jeg blir veldig tent av å se på henne.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Det skyldes vel størrelsen. Brystvortene peker jo ikke nedover når hun står oppreist. Ja, de er for store, men jeg blir veldig tent av å se på henne.

Se på linkene i innlegg nr. 15, og fortell meg hvilken betegnelse du ville bruke om disse brystene. Sprettpupper? :fnise:

Skrevet

jeg pleier å kalle det hengepupper hvis man løfter opp puppen, plasserer en penn helt oppe under puppen, slipper puppen og så slipper pennen. henger pennen der fremdeles er det hengepupper, uansett hvor brystvorta er plasert.

Skrevet

Nei, turn off med sånne pupper...

Skrevet

Se på linkene i innlegg nr. 15, og fortell meg hvilken betegnelse du ville bruke om disse brystene. Sprettpupper? :fnise:

Når jeg ser på de bildene og de andre så vil jeg si at hun har halvveis hengepupper. Som om de er i ferd med å virkelig begynne å henge. I seg selv så virker de ikke så slappe. Her vil nok tyngdekraften virke til slutt, om ikke lenge.

Skrevet

Øhm.. ehh.. jaa.. Flere som nesten ble litt sånn pinlig berørt og måtte se bort da de åpnet linkene?? :sjokkert::flau: Følte liksom det var upassende bare å kikke på dama selv om hun var påkledd. Hele dama er jo bare pupper, jo..

Nei, kjenner jeg setter pris på mine egne appelsiner nå, ja! :biggrin:

Skrevet

jeg pleier å kalle det hengepupper hvis man løfter opp puppen, plasserer en penn helt oppe under puppen, slipper puppen og så slipper pennen. henger pennen der fremdeles er det hengepupper, uansett hvor brystvorta er plasert.

Jo, på vanlige pupper kanskje. Men disse er jo så store å tunge at man ikke kan regne med at de står rett ut.

Skrevet

Jo, på vanlige pupper kanskje. Men disse er jo så store å tunge at man ikke kan regne med at de står rett ut.

Den dama vil trenge trillebår for å frakte puppene sine, når hun blir gammel.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Når jeg ser på de bildene og de andre så vil jeg si at hun har halvveis hengepupper. Som om de er i ferd med å virkelig begynne å henge. I seg selv så virker de ikke så slappe. Her vil nok tyngdekraften virke til slutt, om ikke lenge.

Jeg tror du er alene om å mene at denne damen har "halvveis" hengepupper, som om de er i ferd med å begynne å henge. Vi har forskjellig oppfatning. Når puppene henger under magen og rekker nedpå lårene, vet ikke jeg hva annet man skulle kalle dem. Men for all del, tenningsmønstrene er jo så forskjellige :fnise: .

Skrevet (endret)

Hvordan er det å ligge oppå henne, man ligger på to gigantballer?!

For å svare på dette greide jeg å google noen bilder av henne:

www.titsintops.com/boobmail/nelli-topless/nelli-roono-topless-04.jpg

bigtitsnews.net/img/110204/abbi_secraa-dreamlike_cup_size.jpg

www.bigxtits.com/blog/0807/nelli_roono06.jpg

Så svaret er kanskje ja!

Endret av Bond
Skrevet

Å kalle henne en mutert ku , ville være å fornærme kuene ..

:fnise::fnise::fnise:

Synes det ser ut som om hun har blitt klonet for å bli en ammerske.

Skrevet (endret)

Oj Belladonna, så ikke så nøye på disse. På det nederste bildet i innlegg 15 ja enig.

p1.xhamster.com/000/007/715/162_1000.jpg

Det kan vel kalles hengepupper.

Jeg ble så fasinert av dette bildet :rodmer: :

www.bigxtits.com/blog/0803/nelli_roono02.jpg

Her ser de faste ut. Så om bildet er tatt med et år eller to i mellom :tristbla: .

Endret av Bond
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Oj Belladonna, så ikke så nøye på disse. På det nederste bildet i innlegg 15 ja enig.

p1.xhamster.com/000/007/715/162_1000.jpg

Det kan vel kalles hengepupper.

Jeg ble så fasinert av dette bildet :rodmer: :

www.bigxtits.com/blog/0803/nelli_roono02.jpg

Her ser de faste ut. Så om bildet er tatt med et år eller to i mellom :tristbla: .

Hvis du og jeg skulle bli kjent med hverandre, ville du nok ikke tenne på meg. Jeg har bare c-cup, jeg :unsure: .

Endret av Bond
Skrevet

Fy faen så usjarmerende.

Hadde klart takket nei der gitt.

Gjest Eurodice
Skrevet

Fy faen så usjarmerende.

Hadde klart takket nei der gitt.

Til meg? :fnise:

Skrevet (endret)

Her ser hun ganske pen ut:

www.hugeheavybreasts.com/images/abbi-secraa-in-mercedes-car_4.jpg

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Så nå prøver jeg med en annen av mine favoritter, med litt mer normal størrelse. Hun er også 100% naturlig.

www.myboobsite.com/photos/jana_defi_pinup.jpg

24.media.tumblr.com/tumblr_kpk704vc1J1qzrbljo1_500.jpg

imgusr.celebscentral.net/images/users/31165/200916/Jana_Defi%7C35917set2008181231085lo.jpg

www.pictures3.com/pictures/Jana-Defi/Jana-Defi-8090.jpg

Endret av Bond
Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av hva slags damer andre ville pult? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av hva slags damer andre ville pult? :klo:

Det er en del som synes de damene jeg liker, har litt mye kurver :)

Men det er jo som med det meste her i verden, smaken er som baken.

Skrevet

Det er en del som synes de damene jeg liker, har litt mye kurver :)

Men det er jo som med det meste her i verden, smaken er som baken.

Ja, smaken er forskjellig, det er helt klart, og sånn vil det jo alltid være. Men har det noe å si for deg hva andre synes om de du liker? Vil det endre smaken din på noe vis?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...