Gå til innhold

Hadde du pult henne ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere menn som tenner på så store pupper.

Har dere tenkt på at om noen få år så er hun garantert å få hengepupper?

Ikke bare vil hun få hengepupper, men de er så store at de kommer til å henge ned på lårene hennes :laugh: :laugh:

Ehm... de der må jo kunne betegnes som hengepupper allerede vel? Kan jo ikke akkuart si at de var faste og fri for sleng :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jo ikke mann, men som skeiv kan jeg jo aldri svare på "ville du pult han her"-trådene heller.

Men jeg ville ikke hatt hu her, SÅ store pupper hadde skremt meg bort. Det er jo mer pupper enn person! Hvordan er det å ligge oppå henne, man ligger på to gigantballer?!

• Liker 2
Skrevet

Til dere menn som tenner på så store pupper.

Har dere tenkt på at om noen få år så er hun garantert å få hengepupper?

Ikke bare vil hun få hengepupper, men de er så store at de kommer til å henge ned på lårene hennes :laugh: :laugh:

Spørsmålet er om man ville pult henne, ikke gifta seg med henne og levd med en dame som snubler i hengepuppene.

Jeg heller mot ja.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en for det meste heterofil kvinne og jeg hadde glatt tatt hun der. Synes dere er meget kresne, herrer. Jeg elsker pupper, og er sjeleglad for at jeg ikke har sånne som henne, men jeg hadde ikke hatt noe imot å få leke litt med dem en stund :P

• Liker 2
Skrevet

Nope!

Pupper med en viss størrelse er lekkert, men det der er LANGT over min grense. Nei takk!

Gjest Eurodice
Skrevet

"Litt" for store? De er motbydelig digre! Men jeg er vel inhabil siden jeg selv er kvinne :ler: .

Skrevet

Jeg er en for det meste heterofil kvinne og jeg hadde glatt tatt hun der. Synes dere er meget kresne, herrer. Jeg elsker pupper, og er sjeleglad for at jeg ikke har sånne som henne, men jeg hadde ikke hatt noe imot å få leke litt med dem en stund :P

Jeg er også jente og ikke skeiv. Men jeg fikk veldig lyst til å kna puppene hennes litt. Eller løfte litt på de for å kjenne på vekta. Men jeg er glad jeg ikke er ryggen hennes.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er jo ikke mann, men som skeiv kan jeg jo aldri svare på "ville du pult han her"-trådene heller.

Men jeg ville ikke hatt hu her, SÅ store pupper hadde skremt meg bort. Det er jo mer pupper enn person! Hvordan er det å ligge oppå henne, man ligger på to gigantballer?!

Ble litt nysgjerrig. Er du av den typen som liker litt maskuline kvinner, eller setter du pris på litt store pupper?

Skrevet

Visst hadde jeg pult henne.

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt, ja.

Ikke kan jeg forstå hvorfor dette skal være hengepupper heller.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Selvsagt, ja.

Ikke kan jeg forstå hvorfor dette skal være hengepupper heller.

Hvis ikke dette er hengepupper, hva vil du kalle dem da? De rekker ned på lårene når hun sitter.

Skrevet

Hvis ikke dette er hengepupper, hva vil du kalle dem da? De rekker ned på lårene når hun sitter.

To utvekster velsignet med en viss størrelse.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

To utvekster velsignet med en viss størrelse.

Jeg er glad for at mine "utvekster" er av normal størrelse og ikke i veien for diverse aktiviteter :fnise: .

Skrevet

Jeg er glad for at mine "utvekster" er av normal størrelse og ikke i veien for diverse aktiviteter :fnise: .

Hekler du?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Slik, ser hun ut toppløs:

p1-1.xhamster.com/000/001/795/877_1000.jpg

p1.xhamster.com/000/007/715/162_1000.jpg

Å kalle henne en mutert ku , ville være å fornærme kuene ..

Endret av Bond
Skrevet

Ble litt nysgjerrig. Er du av den typen som liker litt maskuline kvinner, eller setter du pris på litt store pupper?

Liker absolutt ikke maskuline kvinner. Liker jenter fordi de er jenter, og både kjæresten min og jeg er veldig feminine.

Så litt store pupper liker jeg godt. Dette er imidlertid way too much!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...