AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #21 Skrevet 5. september 2011 Til dere menn som tenner på så store pupper. Har dere tenkt på at om noen få år så er hun garantert å få hengepupper? Ikke bare vil hun få hengepupper, men de er så store at de kommer til å henge ned på lårene hennes :laugh: Ehm... de der må jo kunne betegnes som hengepupper allerede vel? Kan jo ikke akkuart si at de var faste og fri for sleng
Rainbow Skrevet 5. september 2011 #22 Skrevet 5. september 2011 Jeg er jo ikke mann, men som skeiv kan jeg jo aldri svare på "ville du pult han her"-trådene heller. Men jeg ville ikke hatt hu her, SÅ store pupper hadde skremt meg bort. Det er jo mer pupper enn person! Hvordan er det å ligge oppå henne, man ligger på to gigantballer?! 2
DBM Skrevet 5. september 2011 #23 Skrevet 5. september 2011 Til dere menn som tenner på så store pupper. Har dere tenkt på at om noen få år så er hun garantert å få hengepupper? Ikke bare vil hun få hengepupper, men de er så store at de kommer til å henge ned på lårene hennes :laugh: Spørsmålet er om man ville pult henne, ikke gifta seg med henne og levd med en dame som snubler i hengepuppene. Jeg heller mot ja. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #24 Skrevet 5. september 2011 Jeg er en for det meste heterofil kvinne og jeg hadde glatt tatt hun der. Synes dere er meget kresne, herrer. Jeg elsker pupper, og er sjeleglad for at jeg ikke har sånne som henne, men jeg hadde ikke hatt noe imot å få leke litt med dem en stund 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #25 Skrevet 5. september 2011 Nope! Pupper med en viss størrelse er lekkert, men det der er LANGT over min grense. Nei takk!
Gjest Eurodice Skrevet 5. september 2011 #26 Skrevet 5. september 2011 "Litt" for store? De er motbydelig digre! Men jeg er vel inhabil siden jeg selv er kvinne .
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #28 Skrevet 5. september 2011 Jeg er en for det meste heterofil kvinne og jeg hadde glatt tatt hun der. Synes dere er meget kresne, herrer. Jeg elsker pupper, og er sjeleglad for at jeg ikke har sånne som henne, men jeg hadde ikke hatt noe imot å få leke litt med dem en stund Jeg er også jente og ikke skeiv. Men jeg fikk veldig lyst til å kna puppene hennes litt. Eller løfte litt på de for å kjenne på vekta. Men jeg er glad jeg ikke er ryggen hennes. 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #29 Skrevet 5. september 2011 Jeg er jo ikke mann, men som skeiv kan jeg jo aldri svare på "ville du pult han her"-trådene heller. Men jeg ville ikke hatt hu her, SÅ store pupper hadde skremt meg bort. Det er jo mer pupper enn person! Hvordan er det å ligge oppå henne, man ligger på to gigantballer?! Ble litt nysgjerrig. Er du av den typen som liker litt maskuline kvinner, eller setter du pris på litt store pupper?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2011 #32 Skrevet 5. september 2011 Selvsagt, ja. Ikke kan jeg forstå hvorfor dette skal være hengepupper heller. 1
Gjest Eurodice Skrevet 5. september 2011 #33 Skrevet 5. september 2011 Selvsagt, ja. Ikke kan jeg forstå hvorfor dette skal være hengepupper heller. Hvis ikke dette er hengepupper, hva vil du kalle dem da? De rekker ned på lårene når hun sitter.
Flanør Skrevet 5. september 2011 #34 Skrevet 5. september 2011 Hvis ikke dette er hengepupper, hva vil du kalle dem da? De rekker ned på lårene når hun sitter. To utvekster velsignet med en viss størrelse. 2
Gjest Eurodice Skrevet 5. september 2011 #35 Skrevet 5. september 2011 To utvekster velsignet med en viss størrelse. Jeg er glad for at mine "utvekster" er av normal størrelse og ikke i veien for diverse aktiviteter .
Gjest Badabing Skrevet 5. september 2011 #36 Skrevet 5. september 2011 Usj.. Dette var da virkelig ikke pent!
Flanør Skrevet 5. september 2011 #37 Skrevet 5. september 2011 Jeg er glad for at mine "utvekster" er av normal størrelse og ikke i veien for diverse aktiviteter . Hekler du? 2
mousepad Skrevet 5. september 2011 #39 Skrevet 5. september 2011 (endret) Slik, ser hun ut toppløs: p1-1.xhamster.com/000/001/795/877_1000.jpg p1.xhamster.com/000/007/715/162_1000.jpg Å kalle henne en mutert ku , ville være å fornærme kuene .. Endret 7. september 2011 av Bond
Rainbow Skrevet 5. september 2011 #40 Skrevet 5. september 2011 Ble litt nysgjerrig. Er du av den typen som liker litt maskuline kvinner, eller setter du pris på litt store pupper? Liker absolutt ikke maskuline kvinner. Liker jenter fordi de er jenter, og både kjæresten min og jeg er veldig feminine. Så litt store pupper liker jeg godt. Dette er imidlertid way too much!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå