Gå til innhold

Beste tørrsjampo?

Quirky

Anbefalte innlegg

En venninne spurte meg om råd ang. tørrsjampo, men siden jeg ikke har noe erfaring med tørrsjampo kunne jeg ikke anbefale noe. Jeg lovet å forske litt for henne, såhh...hvilken tørrsjampo vil dere anbefale? Hvilke vil dere IKKE anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd og feilet et par ganger, og går alltid tilbake til Batiste sin. Da bruker jeg den for brunetter, siden jeg har brunt hår. Synes det er veldig greit ettersom mange tørrsjampoer gjør håret hvitt (!).

En jeg ikke vil anbefale er coolsexyhair (eller noe i den duren, hehe!) sin. Den var skikkelig stiv/guffen.

Ellers er Lee Stafford sin helt grei, men sikkert bedre for blondiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batiste, billig og god. Fåes i flere dufter og til brunetter.

Vil ikke anbefale Sexy Hair sin. Håret blir som om du har puttet Dust It i håret ( skikkelig ekkel tekstur).

Tigi Rockaholic er faktisk god den også. KMS Make over spray er også god.

Men av alle de nevnte er Batiste best, syns jeg :)

*skrivefeil*

Endret av Malin;) - Makeup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

Jeg liker Boots sin. Den er billig (ca 40 kr) og bra, men den funker faktisk best om man har planlagt nok til å bruke den før man legger seg så den får trekt seg inn skikkelig.

Batiste sin syns jeg er grei, men jeg har opplevd flere ganger at flasken har vært defekt eller noe og den har blitt tom etter bare to-tre gangers bruk. Da blir den ikke akkurat billig lengre selv om prisen pr flaske er lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sånn med tørrshampo at de ikke skal stå i lys og varme? For da fordamper innholdet. Eller er jeg helt på jordet nå? Mener å ha lest dette nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Proffs Dry Shampoo. Fåes kjøpt på H&M. Er veldig fornøyd med den. Håret ser ikke noe fett ut :tommelopp: og grei tekstur

Den syns jeg var helt grusom, men har sikkert noe med at vi har forskjellig hårtyper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den syns jeg var helt grusom, men har sikkert noe med at vi har forskjellig hårtyper.

Det håper jeg for jeg har ikke lyst å se grusom ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batiste sine, med unntak av volumversjonen, fungerer veldig godt på mitt hår. Det gjør derimot ikke Proffs, for i likhet med volumeversjonen til Batiste er den mer som Osis Dust-It i sprayform, og håret mitt blir bare ekkelt, trått og nesten fettete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...