Gjest CrazyCatlady Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Har googlet litt rundt på nettet,men finner absolutt ingenting.I hvert fall ingen som sender til Norge. Evt. om det er noen butikker i Norge som selger dette?Var innom Vita,men der hadde de ikke. Noen som vet?
FancyPants Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Tenker du på en sånn med et lite hull i midten? Jeg kjøpte en sånn på The Body Shop for endel år siden. Fungerte ikke i det hele tatt. Mulig de finnes der fortsatt.
Gjest CrazyCatlady Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Ja,var noe sånt jeg tenkte på.Her er et bilde: En sånn Mulig jeg får ta meg en tur innom nærmeste Body shop og se.
BeautyFuzz Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 http://transdesign.com/ har - Søk " blackheads" i søkefeltet så kommer det opp mangen slike. Eller så finner du slike på ebay
pandabear Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Jeg kjøpte min på ebay. Tror den kostet 10kr eller noe sånt!
pandabear Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Jeg venter på min i posten, kan si ifra når jeg har fått prøvd den ut
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 jeg forstår ikke hvordan jeg skal bruke den?
Gjest CrazyCatlady Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 (endret) Feelunique har også Min lenke. Ja,men de har ikke inne på lager akkurat nå.Håper de får den inn igjen snart Endret 6. september 2011 av CrazyCatlady
pandabear Skrevet 6. september 2011 #12 Skrevet 6. september 2011 Ja,men de har ikke inne på lager akkurat.Håper de får den inn igjen snart Kjøp på ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå