Gjest agurk Skrevet 28. november 2003 #1 Skrevet 28. november 2003 Er så mange tråder om hva man misliker med andre, men hva er du misfornøyd med av det du gjør/burde gjøre? Kan jo begynne selv.. -hater å vaske klær, så det er jo den stakkars mannen som må gjøre.. burde bli flinkere der.. -ta ut av oppvaskmaskinen..gørr.. -slenger møkkete klær på soveromsgulvet.. -osv.. Tror nok mannen har større grunn til å være misfornøyd en jeg har
Orthia Skrevet 28. november 2003 #3 Skrevet 28. november 2003 Jeg er: -morragretten -hissig -utålmodig -slepphendt med penger -pedantisk -masete -kontrollfrik -verdensmester -heldig som har noen som holder ut med meg
@lfa Skrevet 28. november 2003 #4 Skrevet 28. november 2003 Jeg blir en smule irritabel når blodsukkeret er lavt. :-?
Gjest Turi Skrevet 28. november 2003 #5 Skrevet 28. november 2003 Jeg er: - gravid say no more. Når jeg ikke er gravid, er jeg: - lat - hater oppvaskmaskinen - elsker å la vannglassene mine stå fremme i døgn etter døgn - ryddoman (Det irriterer når alle S-manns ting blir flyttet hele tiden - han finner ikke noe) - kjedelig til å finne på middager - TV-slave og KG-slave
Gjest Madam Felle Skrevet 28. november 2003 #9 Skrevet 28. november 2003 Klart jeg er perfekt hadde du trodd noe annet? Er en rotekopp til tusen hater å: vaske klær henge opp klær legge sammen klær ta ut av oppvaskemaskinen Skravler for mye at min kjære får vondt i ørene av og til
Gjest gloria Skrevet 28. november 2003 #10 Skrevet 28. november 2003 - Morgengretten (Ikke lurt å være i nærheten av meg på morgenen) - Perfeksjonist på de fleste tenkelige måter - Kan til tider virke, eller være overlegen. - Klager mye når jeg er syk. - Er redd for at andre ikke skal like meg.
Skusla Skrevet 28. november 2003 #11 Skrevet 28. november 2003 Jeg er - morragretten - ganske masete på sambo om å gjøre div i huset - sta - til tider hissig - perfeksjonistisk - god til å begynne å rydde leiligheten midt i ett tv-program eller rett før vi skal legge oss ( da ofte kl halv to på natta, hvor sambo er trøtt som ett bybud :oops: ) - en luftefrik- lufter hele tiden, sommer som vinter, så stakkars sambo holder på å fryse hjel. Bortsett fra dette er jeg selvfølgelig heeelt perfekt...
Gjest Fighter Skrevet 29. november 2003 #12 Skrevet 29. november 2003 Ingen er perfekte Ser ingen grunn til å ramse opp negative ting ved meg selv. Dårlig selvfølelse har jeg slitt nok med. Men jeg kan jo ramse opp positive ting ved meg selv. Jeg er: -snill -omtenksom -morsom -fornuftig -smart -sosial -omgjengelig -tolerant -diplomatisk -glad i livet -optimistisk -positiv -flink til å lage mat -flink til å danse -flink med barn Noen flere som har lyst til å skrive positive ting om seg selv? :blunke:
frosken Skrevet 29. november 2003 #13 Skrevet 29. november 2003 Noen flere som har lyst til å skrive positive ting om seg selv? :blunke: Ja! Og jeg er flink til mye av det samme som deg, optimist. Men jeg jobber litt ekstra med både optimismen og dansinga
Tusseline Skrevet 29. november 2003 #14 Skrevet 29. november 2003 -Flåkjeftet -Til tider, lite motivasjon
Gjest Embla s Skrevet 29. november 2003 #15 Skrevet 29. november 2003 Å en tråd hvor vi skal liste opp alle våre skavanker Jaja, jeg kan jo prøve: Jeg er: -bedagelig og lat (men kan ta meg sammen ganske så kraftig når det trengs). - Rotete og ustrukturert (selv om jeg elsker orden. men vet hvor jeg har alt) - egoistisk og urettferdig (ikke alltid, men noen ganger!) - søvnig, trenger mye søvn, blir supåer grinete hvis for lite søvn.. - nærtagen og litt furtete -kan være utrolig sur. - Kan bli fryktelig sint!! Hm.. ikke mye å skryte av, mao... :oops:
Saeria Skrevet 29. november 2003 #16 Skrevet 29. november 2003 Jeg er: Rotete Utsetter ting til siste liten (et unntak er julegaver da) Hater oppvask Litt for glad i TV'en Julzilla (føles hvertfall slik av og til for min samboer)
Saeria Skrevet 29. november 2003 #17 Skrevet 29. november 2003 Klart jeg er perfekt hadde du trodd noe annet? Er en rotekopp til tusen hater å: vaske klær henge opp klær legge sammen klær ta ut av oppvaskemaskinen Skravler for mye at min kjære får vondt i ørene av og til
lenny Skrevet 30. november 2003 #18 Skrevet 30. november 2003 -humørsvingninger spesielt rett før mens -vasker og bretter klær,men stryker aldri(bare skjorter når de skal brukes) -klærne kan godt bli liggende på baderomsgulvet en dag/to :oops: -glemmer å levere strømmåleravlesningen(sambo oxo) ...man trenger vel ikke nevne alt heller godt at ingen er perfekte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå