AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Hei. Jeg er sykt nervøs for å suge og runke, at uansett hvor mye gutten spørr, tørr jeg ikke. Jeg har kjempe lyst, men jeg tørr virkelig ikke.. Fler som er sånn? Hva gjorde dere for å komme over det? Og hvordan vil gutter at det skal være under handjobs og blowjobs? Savner liksom forspillet før sex, som som regel burde innholde suge/runking. Men så tørr jeg jo ikke det, og da blår det dølt forspill. Da føler jeg liksom at jeg bare får og får og gir ikke noe tilbake...
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er og hvor mye seksuell erfaring du har - men moren min sa til meg en gang sent i tenårene at ; hvis du ikke tør å ta på kuken til gutten, da er du ikke klar til å ha sex. Du er kanskje ganske ung? Ellers så er jo kommunikasjon er gammel slager da! Sex skal være litt gøy også, og du må jo tørre å snakke med gutten din, selv om du kanskje synes det er litt flaut. Og igjen ; hvis du ikke tør å si til ham at du har lyst, men ikke tør eller vet hvordan ("fortell meg hvordan du liker det?) - ja da skulle du kanskje vente litt med sex.
Sophie-Ann Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Her må du bare kaste deg ut i det. Ta glidemiddel i hånden din og spør parteren din om hvordan han liker det. Prøv deg frem! Det samme gjelder suging. Pass på tennene, det er ikke noe godt. Bruk både munn og hånd, og sirkuler med tungen over hodet. Snakk sammen, og prøv deg frem. Lat som pikken er en is, slikk langs hele pikken. Mulighetene er uendelige. Be han dusje seg først, så du er helt sikker på at han er ren. Ren pikk smaker ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå